مدیریت اخبار  

داشتن سینه های خوش فرم با لیفت

0 نظرات
2850
۱۱-مهر-۱۳۹۶

داشتن سینه های خوش فرم با لیفت

ماستوپکسی به بالا کشیدن سینه گفته می شود که طی آن پوست اضافه سینه برداشته و بافت اطراف آن محکم می شود. در این جراحی پزشک ابتدا حالت سینه را برای فرد بررسی و تصویرسازی می کند و در نهایت با رضایت فرد جراحی برای داشتن سینه خوش حالت و ایده آل انجام می شود.

لیفت سینه یک جراحی انتخابی، کم عارضه و ایمن است به گونه که فرد پس از جراحی نیاز به بستری ندارد.

برای انجام این جراحی بیمار باید کاملا سالم باشد، ۲ هفته قبل از جراحی از مصرف الکل، استعمال دخانیات و ... خودداری کند.

 گفتنی است؛ این جراحی برای زنان باردار یا شیرده انجام نمی شود.

لیفت سینه دارای تکنیک های مختلفی است که طی آن برش جراحی بر اساس نیاز فرد به صورت های مختلفی انجام می شود برای مثال در برخی افراد ممکن است برش و لیفت سینه به صورت لنگری شکل انجام شود ولی در افراد دیگر برش و لیفت به صورت هلالی انجام شود. 

به طور کلی برش به صورت هاله ای، سوراخ کلید، لنگری و هلالی انجام می شود.

برخی افراد برای اصلاح فرم سینه ممکن است علاوه بر لیفت نیازمند لیپوساکشن. کارگذاری پروتز و ... باشند که این موارد در جلسه مشاوره قبل از جراحی به بیمار اطلاع داده می شود.

پس از جراحی لیفت سینه فرد معمولا دچار درد، تورم، کبودی و التهاب می شود که این عوارض گذراست و جای نگرانی ندارد. فرد ۲ الی ۳ روز پس از جراحی باید برای باز کردن بانداژ به کلینیک مراجعه و از لباس های مخصوصی استفاده کند.

بیماران به مدت ۲ هفته نباید کارهای سنگین انجام دهند اما باید گفت نتایج حاصل از جراحی بلافاصله پس از عمل برای فرد مشهود است اما بهره مندی کامل از نتایج آن حدود یک الی دو ماه زمان نیاز دارد.

لیفت سینه یک جراحی انتخابی است بنابراین زمانی انجام می شود که هیچ عارضه ای فرد را تهدید نکند اما به دلیل اینکه این جراحی تحت بیهوشی کامل انجام می شود عوارض جانبی فرد را تهدید می کند اما انتخاب پزشک مناسب احتمال این عارضه را کاهش می دهد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
داشتن سینه های خوش فرم با لیفت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس