مدیریت اخبار  

خوش‌فرم کردن پاها و باسن با لیپوماتیک ران

0 نظرات
2795
۰۳-بهمن-۱۳۹۶

خوش‌فرم کردن پاها و باسن با لیپوماتیک ران

برخی افراد دچار چاقی و تجمع بافت چربی در ناحیه ران هستند که این مساله علاوه بر ایجاد ظاهری ناخوشایند موجب اختلال در راه رفتن آنها نیز می‌شود به گونه‌ای که این افراد هنگام راه رفتن دچار سایش ران‌ها می‌شوند. افرادی که از چاق بودن ران‌ها رنج می‌برند کاندید مناسبی برای لیپوماتیک ران هستند. برای لیپوماتیک ران پزشکان ران را به دو قسمت داخلی و خارجی دسته‌بندی می‌کنند. منظور از ناحیه داخلی قسمتی از ران است که بین دو پا قرار دارد و ناحیه بیرونی به سایر قسمت‌های ران گفته می‌شود. برخی افراد صرفا نیازمند تخلیه چربی از ناحیه داخلی یا خارجی و برخی نیازمند تخلیه چربی از تمام نواحی ران هستند.

لیپوماتیک ناحیه بیرونی ران

لیپوماتیک ران به دو صورت از جمله برداشت چربی از ناحیه بیرونی ران و ناحیه داخلی آن دسته بندی می‌شود که تشخیص انجام هر یک از روش‌ها به تشخیص پزشک و بر اساس میزان چربی تجمع یافته و نیاز فرد انجام می‌شود. برداشت چربی از ناحیه بیرونی ران‌ها صرفا موجب زیبا‌تر شدن و فرم‌دهی به پاها می‌شود. معمولا انجام لیپوماتیک در ناحیه بیرونی ران‌ها همزمان با انجام لیپوماتیک در اطراف باسن و  ناحیه داخلی ران‌ها انجام می‌شود تا فرم کلی این ناحیه بهبود یابد. برداشت چربی از ناحیه بیرونی ران موجب بهبود فرم باسن می‌شود.

لیپوماتیک ناحیه داخلی ران

لیپوماتیک ناحیه داخلی بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که صرفا چربی بین پاهای آن‌ها تجمع یافته و هنگام راه رفتن دچار سایش پا می‌شوند. به دلیل اینکه در قسمت داخلی ران بافت نرم بیش از ماهیچه است بنابراین پزشکان به راحتی می‌توانند چربی آزار دهنده را تخلیه کنند.

موارد احتیاط

لیپوماتیک ران دارای حساسیت بالایی است بنابراین پزشکان باید دقت داشته باشند برای تخلیه چربی از کانولا باریک استفاده کنند و هم‌چنین هنگام تخلیه چربی و حرکت کانولا بسیار دقت داشته باشند زیرا گاه عوارض تخلیه نامناسب چربی می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

 

#لیپوماتیک  #لیپوماتیک ران   #تخلیه چربی    #تخلیه چربی از ران    #چربی ران   #لاغر کردن ران 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
خوش‌فرم کردن پاها و باسن با لیپوماتیک ران

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس