مدیریت اخبار  

بازگشت به جوانی با لیزر واژن

بازگشت به جوانی با لیزر واژن

زنان می توانند برای رفع سوزش واژن، خارش واژن، درمان بی اختیاری ادرار، رفع دردهای مقاربتی، کوچک کردن لابیا، جوانسازی واژن، روشن کردن پوست آلت تناسلی، افزایش سفتی و مقاومت بافت پوستی واژن از تکنیک لیزر بهره مند شوند.

این تکنیک بدون محدودیت برای تمام افرادی که صرفا مبتلا به بیماری های موضعی یا سیستمیک نباشند، انجام می شود. 

نتایج حاصل از درمان پس از اولین جلسه لیزر برای زنان مشهود خواهد بود اما به افراد توصیه می شود تمام جلسات را دقیق و به موقع انجام دهند؛ زیرا این امر در نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد.

لیزر مونالیزا تاچ بهترین روش برای جوانسازی واژن است؛ زیرا نسبت به سایر روش ها دارای مزایای بسیاری است برای مثال انجام لیزر فاقد درد است و بیمار نیاز به داروهای موضعی بی حسی نیاز ندارد، نتایج حاصل از آن پایدار و به مدت طولانی باقی می ماند، کم خطر و دارای ایمنی بسیار بالایی است، انجام آن در مدت بسیار کوتاهی صورت می گیرد و افراد صد درصد به نتیجه دلخواه دست می یابند.

البته ماندگاری حاصل از لیزر مونالیزاتاچ تا حدود بسیار زیادی به خود شخص نیز وابسته است به همین دلیل پزشکان کلینیک سعادت آباد به زنان توصیه می کند پس از لیزر  به مدت ۷۲ ساعت رابطه جنسی نداشته باشند و حتما پس از این مدت با پزشک خود مشورت کنند، به مدت ۷ روز از آب گرم برای استحمام استفاده نکنند، با مشورت پزشک به شنا بروند و از جکوزی برای مدتی خودداری کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های لیزر مونالیزا عدم نیاز به بستری بیمار است یعنی بیمار می توانند با رعایت توصیه های پزشک بلافاصله به زندگی طبیعی و اجتماعی خود ادامه دهد.

# لیزر  # جوانسازی واژن   #رابطه جنسی  # کلینیک سعادت آباد  # دردهای مقاربتی  #بی اختیاری ادرار   # خارش واژن  #

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بازگشت به جوانی با لیزر واژن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس