مدیریت اخبار  

با این روش ها چربی بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید

0 نظرات
2284
۲۷-مرداد-۱۳۹۶

مهدی شادنوش متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های بدنی از جمله پیاده روی موجب سلامت قلب و ریه می‌شود، اظهار کرد: پیاده روی کردن علاوه بر کاهش کلسترول خون،  از پوکی استخوان نیز جلوگیری می‌کند.

وی پیاده روی را آسانترین ورزش برای کاهش وزن و چربی سوزی عنوان کرد و افزود: بدن انسان علاوه بر مواد غذایی سالم نیازمند تحرک بوده و فعالیت‌هایی مانند پیاده روی، پارک کردن ماشین دور‌تر از محل کار و استفاده از پله‌ها به جای آسانسور را از جمله فعالیت‌هایی است که به صورت روزانه توصیه می‌شوند.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کردن را برای بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها مفید دانست و گفت: فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های هوازی (دوچرخه سواری و شنا) هفته‌ای ۳ تا ۵ بار و به مدت ۳۰ دقیقه انجام شوند که حتما گرم کردن و سپس خنک کردن تدریجی بدن نیز باید مد نظر افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغذیه سالم به همراه فعالیت بدنی می‌تواند به سلامت روح و جسم افراد کمک شایانی کند، تصریح کرد: اگر افراد فرصت رفتن به کلاس‌های ورزشی و انجام فعالیت‌های بدنی را به صورت حرفه‌ای ندارند می‌تواند فعالیت‌هایی مانند رسیدگی به گیاهان، تمیز کردن خانه و ورزش‌های کششی را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهند.

شادنوش اظهار کرد: به منظور بهبود شاخص‌های سلامتی نظیر میزان فشار خون، کلسترول خون و وزن بدن، انجام فعالیت‌های کوتاه مدت که مجموع آن‌ها حداقل ۳۰ دقیقه می‌شود؛ مفید بوده و به سلامت روح و جسم افراد کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه زندگی ماشینی امروز سبب شده تا افراد تغذیه ناسالم و تحرک کافی نداشته باشند، یادآور شد: با توجه به این مهم افراد باید فعالیت‌هایی مانند تماشاکردن تلویزیون و نشستن‌های طولانی را به حداقل برسانند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
فشارخون بالا

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس