مدیریت اخبار  

اندامی زیبا با تزریق چربی به باسن

اندامی زیبا با تزریق چربی به باسن

ایمپلنت، کاشت پروتز و تزریق چربی از روش های بزرگ و سفت کردن باسن است  که در نهایت موجب فرم دهی و زیبا سازی اندام می شود. نوع تکنیک بر اساس تشخیص پزشک و نیاز بیماران در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور کلی تزریق چربی نسبت به سایر روش ها کم تهاجم تر است.

بهترین کاندیدها برای انجام تزریق چربی به باسن افرادی هستند که دارای سلامت عمومی بوده و علاوه بر آن در سایر نقاط بدن جز باسن دارای چربی های تجمع یافته باشند.

در این روش به کمک لیپوساکشن چربی های تجمع یافته در سایر نقاط برداشت و سپس بعدداز جداسازی و غنی سازی به باسن تزریق می شود که همین امر یعنی استفاده از چربی های بدن خود فرد و جداسازی و غنی سازی احتمال بروز عوارض جانبی کاهش می یابد.

یکی از مهم ترین نکات در تزریق چربی به باسن تبحر پزشک است؛ زیرا پس از تزریق چربی مقداری از آن ممکن است جذب بدن شود به همین دلیل پزشکان در کلینیک سعادت آباد چربی را به صورت لایه ای تزریق می کنند تا احتمال جذب به حداقل برسد.

افراد باید پس از تزریق چربی به باسن برای مدت مشخصی از گن مخصوص فشرده ساز استفاده کنند هم چنین به افراد توصیه می شود به مدت ۲ هفته از نشستن بر روی باسن خودداری کنند و هنگام نشستن از یک بالش مخصوص استفاده کنند.

در تزریق چربی به باسن فرد علاوه بر فرم دهی به باسن از چربی های تجمع یافته در سایر قسمت های بدن نیز رها می شود. 

عوارض تزریق چربی 

همانگونه که گفته شد، تزریق چربی به باسن جزو تکنیک های کم تهاجمی است بنابراین عوارض محدودی برای فرد دارد برای مثال ممکن است فرد فقط دچار کمی تورم و درد شود که این علائم گذراست.

دوام‌تزریق چربی

چون در این روش از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود با رشد بدن چربی نیز به طور طبیعی تکامل می یابد بنابراین می توا گفت تا زمانیکه ف

که فرد دچار افزایش یا کاهش شدید وزن نشود نتایج حاصل از تزریق باسن ماندگار است.

# تزریق چربی  # فرم دهی باسن  # سفت کردن باسن  # بزرگ کردن باسن  # کاهش وزن  # افزایش وزن   # لیپوساکشن  #اندام زیبا  # چربی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
اندامی زیبا با تزریق چربی به باسن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس