مدیریت اخبار  

اقدامات لازم برای قبل ازکاشت مو

0 نظرات
1353
۰۹-مرداد-۱۳۹۷

اقدامات لازم برای قبل ازکاشت مو

رضایت یک فرد از نتیجه جراحی کاشت مو به عوامل و شرایط خاصی بستگی دارد که فرد باید قبل از شروع پیوند مو آن را انجام دهد و شرایط جسمی و روحی خود را آماده جراحی پیوند موکند. فردی که قرار است عمل پیوند مو را انجام دهد بهتر است 1ماه قبل از انجام پیوند از کشیدن قلیان و سیگار دوری کند؛ زیرا این عوامل باعث کاهش اکسیژن در خون، بالا رفتن فشار خون و تنگی نفس می شود علاوه بر این  ممکن است بیمار طی عمل جراحی به مشکل تنفسی برخورد کند و خطرات جبران ناپذیری وی را تهدید کند.

بیمارانی که آماده جراحی کاشت مو می شوند باید در خصوص مصرف داروهای خود با جراح خود مشورت کنند. برای مثال بیمار باید 2 هفته قبل از جراحی داروهایی که حاوی ویتامین E و یا آسپرین باشد را قطع کند. هم چنین فرد اگر از داروهای خاصی برای درمان بیماری و یا اختلالات خواب مصرف می کند باید حتما در این خصوص با پزشک خود مشورت کند تا در صورت نیاز مصرف دارو را قطع یا دوز آن را کاهش دهد. هم چنین بیمار اگر طی یک سال اخیر تحت جراحی قرار گرفته باشد باید در این خصوص با پزشک خود مشورت کند تا در صورت نیاز آزمایش مشخصی را انجام دهد و یا جراح پس از کاشت مو داروهای لازم را تجویز کند تا سلامت بیمار دچار خدشه نشود.

استرس موجب افزایش فشار خون و ضربان قلب می شود به همین دلیل به افرادی که قصد انجام کاشت مو را دارند توصیه می شود 24 ساعت قبل از آغاز جراحی استراحت کنند و آرامش کامل داشته باشند زیرا در غیر این صورت پزشک ناچار است زمان جراحی را به تعویق بیندازد. از آنجایی که پس از جراحی بیمار برای چند روز قادر به شست  و شوی کامل موهای خود نیست به افراد توصیه می شود شب قبل از جراحی به خوبی استحمام کنند و موهای خود را شست و شو دهند این مساله علاوه بر ارتقاء سطح بهداشت موجب کاهش احتمال بروز عفونت هنگام جراحی می شود.

بیماران باید صبح روز جراحی صبحانه یا ناهار سبک میل کنند زیرا به دلیل طولانی بودن زمان جراحی ممکن است احساس ضعف و بی حالی کنند. هم چنین افراد باید به خاطر داشته باشند روز جراحی لباس مناسب به تن داشته باشند به گونه ای که بتوانند به راحتی پس از جراحی لباس خود را تعویض کنند که به بیماران توصیه می شود لباس های دکمه دار به تن داشته باشند. هم چنین بیماران روز جراحی باید یک همراه داشته باشند زیرا برخی افراد پس از جراحی قادر به رانندگی نیستند و برای برگشت به منزل نیاز به کمک دارند.

به زنانی که قصد انجام کاشت مو را دارند تاکید می شود شب قبل از جراحی به شدت از رنگ کردن موهای خود اجتناب کنند زیرا این مساله موجب سوختگی و حساسیت پوست سر می شود و این مساله خطراتی را طی جراحی برای آنها در پی دارد.

آزمايشات لازم جهت كاشت مو

معمولا قبل از فرآیند کاشت مو فردباید آزمایش خون تجویز شده را انجام دهد تا پزشک از نداشتن مشکلات انعقاد خون و بیمار های خاص در فرد اطمینان حاصل نماید. فردی که قرار است عمل پیوند مو را انجام دهد بهتر است 3 روز قبل از جراحی روزانه فشار خون خود را بررسی و کنترل کند. هم چنین بیمار 2 روز قبل حتما روزانه 4لیوان (1لیتر ) آب و مایعات باید بنوشد و در جلسات مشاوره قبل از جراحی حتما شرکت و راهنمایی لازم را از پزشک خود دریافت کند.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
اقدامات لازم برای قبل ازکاشت مو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس