مدیریت اخبار  

از تزریق چربی تا مراقبت های پس از آن

0 نظرات
2890
۱۹-آذر-۱۳۹۶

از تزریق چربی تا مراقبت های پس از آن

تزریق چربی به انتقال چربی از بافت دارای چربی به محل هایی از بدن که دچار کاهش حجم‌چربی شده و یا نیاز بیشتری به آن دارد، گفته می شود در واقع تزریق چربی نوعی پیوند بافت چربی است.

کاربرد تزریق چربی

تزریق چربی برای رفع چین و چروک، رفع افتادگی اندام ها، افزایش حجم اعضا و اندام، رفع فرو رفتگی ها، فرم دهی به اندام ها، جوانسازی صورت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای تزریق چربی

از جمله مزایای تزریق چربی می توان به قابل استفاده بودن آن برای اکثر افراد (افرادی که دچار تجمع چربی هستند)، ماندگاری قابل توجه، قابلیت بالای فرم دهی، عدم نیاز به بستری، نداشتن دوران نقاهت، دریافت چربی مورد نیاز از بدن خود فرد و ... اشاره کرد. مزایای فوق باعث می شود میزان نتیجه گیری افزایش و احتمال بروز عوارض کاهش یابد.

نحوه تزریق چربی

تزریق چربی بر اساس محل تزریق و میزان نیاز افراد ۱ تا ۳ ساعت به طول می انجامد که برای انجام این کار ابتدا پزشک در محل تزریق بی حس کننده موضعی استفاده می کند و سپس از ناحیه ای که دچار تجمع چربی است، چربی مورد نیاز را برداشت و پس از غربال به محل مورد نیاز تزریق می کند.

گفتنی است، استخراج چربی توسط لوله مخصوصی به نام کانولا و تزریق توسط سرنگ‌های مخصوصی انجام می شود که برای بیمار عارضه ای برجای نمی گذارد.

خطرات تزریق بیش از حد

تزریق بیش از حد چربی موجب اختلال گردش خون و گاه از بین رفتن بافت بدن می شود بنابراین ضروریست افراد به مراکز معتبر و پزشکان با تجربه مراجعه کنند.

محل های برداشت چربی

عمدتا چربی مورد نیاز از چربی های تجمع یافته در نواحی همچون شکم، باسن، ران، پهلو و کنار زانو برداشت می شود.

عوارض تزریق چربی

اگر تزریق چربی توسط پزشک متخصص انجام شود عوارضی فرد را تهدید نمی کند اما در مواردی اگر تزریق به خوبی انجام‌ نشود و یا فرد مراقبت های پس از تزریق را به خوبی رعایت نکند ممکن است دچار عفونت شود.

مراقبت های پس از تزریق

به افراد توصیه می شود یک هفته پس از تزریق از انجام کارهای سنگین خودداری کنند. تحت هیچ شرایطی از داروهای رقیق کننده خون از جمله آسپرین استفاده نکنند.

تورم و کبودی از جمله علائم طبیعی پس از تزریق چربی است بنابراین به افراد توصیه می شود برای رفع این علائم خوددرمانی نکنند.

#تزریق چربی  #جوانسازی  #رفع افتادگی #تورم  #کبودی  #فرم دهی بدن

#رفع افتادگی  #پیوند چربی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
از تزریق چربی تا مراقبت های پس از آن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس