مدیریت اخبار  

همه چیز در مورد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسویچ

0 نظرات
3551
۲۵-مرداد-۱۳۹۶

 همه چیز در مورد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسویچ

تاتو یکی از روش‌های دردناک برای اصلاح بدحالتی ابرو، ترسیم مصنوعی خط چشم و خط لب است که متاسفانه امروزه در بین زنان رواج یافته است که این افراد پس از مدت کوتاهی به دلیل کم‌رنگ شدن رنگ‌های استفاده شده، تعویض مدل تاتو، خرابکاری تاتو کار و ... از تاتو پشیمان می‌شوند و اقدام به محو کردن یا از بین بردن آن می‌کنند که متاسفانه استفاده‌های از رنگ‌های کرم بد‌ترین راه انتخابی برخی افراد است.

ایمن‌ترین و ماندگارترین روش پاک کردن تاتو استفاده از لیزر است. لیزر برای افرادی که در سلامت کامل هستند و تاکنون برنزه نکرده‌اند بسیار مفید و موثر است.

 پاک کردن تاتو به وسيله نور ليزر طی دو مرحله اصلی از جمله شکستن ذرات ماده رنگی تاتو و تبديل آن به ذرات ريزتر به وسيله لیزر و قابليت پالايش طبيعی خود بدن در جذب ذرات خارجی و دفع آن‌ها به بيرون انجام می‌شود.

انواع لیزر

  لیزر کيوسوئيچ روبی،   ليزر کيوسوئيچ الکساندرايت و   ليزر کيوسوئيچ ان دی ياگ از جمله لیزرهایی هستند که قابلیت پاک کردن مواد رنگی تاتو را دارند.

 علائم پس از لیزر

بعد از انجام لیزر فرد به مدت 5 روز دچارعلائمی شبیه آفتاب سوختگی، تورم، تاول و یا خون مردگی می‌شود که این علائم موقت و گذراست که با استفاده از پماد مخصوصی که توسط پزشک تجویز می‌شود برطرف می‌شود.

آیا لیزر موجب بروز زخم روی پوست می‌شود

در گذشته پس از لیزر زخم‌های جزئی روی پوست افراد ایجاد می‌شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر این عارضه نیز برطرف شده است.

مراقبت پس از لیزر

به افراد توصیه می‌شود پس از لیزر به مدت یک هفته در معرض نور خورشید و گرما قرار نگیرند زیرا این امر موجب بروز لکه‌های پوستی در آنها می‌شود. اگر در برخی موارد فرد ناچار به خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید شد به آنها توصیه می‌شود جتما از کرم‌های ضد آفتاب و کلاة های نقاب دار استفاده کنند تا مانع تابیش نور مستقیم آفتاب به محل لیزر شوند.

چه زمانی برای پاک کردن تاتو مناسب است

توصیه می‌شود خانم‌ها 2 تا 3 روز پس از سیکل ماهیانه برای پاک کردن تاتو مراجعه کنند.

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
اخبار مشابه:
همه چیز در مورد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسویچ

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس