مدیریت اخبار  

می توانید جذابتر شوید

0 نظرات
2097
۱۴-آذر-۱۳۹۶

می توانید جذابتر شوید

افرادی که دارای چانه نوک تیز یا مربعی، گردن کوتاه، چانه عقب رفته یا بینی بسیار برجسته هستند و یا در حوادث دچار شکستگی و از دست رفتن استخوان چانه می شوند، می توانند برای اصلاح حالت چهره پروتز چانه انجام دهند.  از آنجایی که نوک بینی با چانه باید در یک راستا باشد به همین دلیل عمدتا افرادی که برای پروتز چانه اقدام می کنند باید جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام دهند.

در برخی موارد نیز وقتی چانه فرد اصلاح می شود ممکن است لب ها بسیار کوچکتر از حد طبیعی دیده شود که در چنین مواردی به افراد توصیه می شود برای داشتن چهره زیبا، پروتز لب نیز انجام دهند.

نکات قبل از پروتز چانه

قبل از پروتز چانه ابتدا فرد باید با انجام آزمایش های اولیه پزشک را از وضعیت جسمانی خود مطلع سازد، هم چنین افراد  کاندید برای جراحی نباید به بیماری خاصی مبتلا باشند.

افرادی که دچار دیابت، فشار خون و یا نارسایی خاصی هستند و یا در گذشته تجربه جراحی و بیهوشی داشته اند باید مساله را به پزشک خود اطلاع دهند.

پروتز می تواند از جنس های مختلفی تهیه شود بنابراین انتخاب پزشک با تجربه و کلینیک دارای مجوز اهمیت بسیاری دارد. زمانیکه پروتز زیر پوست و در ناحیه چانه قرار می گیرد موجب بهبود چهره فرد می شود به گونه ای که هیچ آثاری از جراحی روی صورت افراد باقی نمی ماند.

عمدتا پزشکان برای کارگذاری پروتز، شکاف را داخل دهان بین لثه و لب ایجاد می کنند. حدود ۱۰ روز پس از جراحی بخیه های داخل دهان خود به خود بهبود می یابد.

عوارض جانبی

کارگذاری پروتز همانند سایر اعمال جراحی با عوارضی همراه است که از جمله آن می توان به جا به جایی پروتز، احتمال عفونت محل بخیه، تورم و ... اشاره کرد.

تورم و کبودی ایجاد شده عمدتا یک ماه بعد بهبود می یابد اما جابه جایی پروتز نیاز به جراحی ترمیمی دارد، البته باید گفت احتمال بروز این عوارض اندک است و به تبحر پزشک بستگی دارد.

هزینه جراحی

هزینه جراحی کارگذاری پروتز در چانه در کلینیک های مختلف و بر اساس جنس پروتز، متفاوت است بنابراین افراد قبل از جراحی و در جلسه مشاوره می توانند در خصوص هزینه جراحی با پزشک خود مشورت کنند.

# پروتز چانه  # کارگذاری پروتز   # چانه برجسته  #چانه عقب رفته   #چانه مربعی  # چانه نوک تیز

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
می توانید جذابتر شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس