مدیریت اخبار  

لیزر زیربغل

0 نظرات
4088
۲۰-مرداد-۱۳۹۶

درمان لیزر زیر پوستی برای تعریق زیر بغل (تعریق بیش از حد) یک روش جدید در کلینیک سعادت اباد

تعریق بیش از حد (osmidrosis) زیر بغل آزار دهنده است و می تواند باعث خجالت در جامعه شود. درمان های نگهدارنده مثل مواد موضعی، داروهای سیستمیک، توکسین بوتولینوم، تنها به صورت موقت موثر بوده و ممکن است منجر به درمان با عمل جراحی شوند.

با این حال، عمل جراحی با روش  برداشتن غده یا لیپوساکشن، عوارض و دوره ی نقاهت دارد که ممکن است در شرایط ملایم تر، قابل قبول نباشد. ما در حال توصیف کاربرد زیرجلدی نئودیمیوم پالس، لیزر ایتریم- آلومینیوم برای تخریب غدد عرق هستیم. این روش به صورت سرپایی با بی حسی موضعی انجام می شود. ما از لیپولیزر هوشمند( DEKA، فلورانس ایتالیا) که نئودیمیوم پالس : ایتریوم آلومینویم گارنت، سیستم لیزر 1064 نانومتر، می باشد، استفاده می کنیم. نور لیزر از طریق میکروکانول با قطر یک میلی متر به جایی که یک فیبر نوری قرار داده شده است، منتقل می شود. پس از بی حسی معمول، دو سوراخ کوچک با سوزن شماره ی 18، در جلو و پشت زیر بغل، ایجاد می شود. کانول، در محل هدف، یعنی محل اتصال درم و زیردرم قرار می گیرد و عمق نوک کانولا با هدایت جلدی با نور قرمز هلیوم، کنترل می شود. این نظارت برای جلوگیری از آسیب به ساختار عمیق تر مانند باز و عروق خونی، بسیار مهم است. لیزر، در بافت با تکرار کانولاسیون مکرر به صورت ضربدری، به کار می رود. نقطه ی پایانی 200 تا j300 برای هر شبکه است که بستگی به ضخامت پوست و تراکم مو دارد. نظارت دمای داخلی و خارجی استفاده می  شود. کمپرس سرد برای جلوگیری از آسیب گرما به پوست در طول عملیات، در منطقه ی مورد درمان مورد نیاز است. به بخیه نیازی نیست. روش در هر زیر بغل 5 تا 15 دقیقه طول می کشد.پانسمان فشاری برای 24 ساعت بپس از عمل استفاده می شود. موی زیر بغل باقی مانده در اکثر موارد، باقی می ماند اما در قسمت هایی ریزش مو در ناحیه ی تحت درمان پس از عمل، مشاهده شده است. هماتوم، عفونت، نکروز پوستی یا اسکار هیپرتروفی رخ نداده است.

انواع مداخلات جراحی برای درمان تعریق ( (osmidrosis زیر بغل، از جمله برش بافت زیر بغل، لیپوساکشن، لیزر تبخیر دی اکسید کربن و ساکشن اولترا سوند، با برشوست انجام می شود. به دلیل عوارض بالقوه و یا بازگشت، پزشکان گزارش می دهند که استفاده از این روش ها برای موارد احتیاط می باشد.  به نظر می رسد درمان با لیزر زیرحلدی با توجه به زمان نقاهت و ثبات بعد از عمل، برتر می باشد. این روش جراحی باید توسط جراحانی که تجربه ی جراحی دستی تعریق زیر بغل و عمل لیزر پوست را دارند، انجام شود.

طول عمر این روش متفاوت است، برخی از بافت های غده ممکن است از آسیب زمانی یک فیبروز بهبود یافته و دوباره بعد از یک سال یا بیشتر، شروع به کار کنند. در مقایسه با ساکشن، ساکشن به کمک لیزر در زیر بغل، بسیار موثرتر است، ساکشن آسان تر است و بهبود کوتاهتر است. با انتخاب مناسب بیماران، درمان به کمک لیزر زیرجلدی، گزینه ای بسیار موثر و مطمئن می باشد.

 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۹:۳۴
اخبار مشابه:
لیزر زیر بغل-لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس