مدیریت اخبار  

نکاتی که باید قبل از لیزر بدانیم

0 نظرات
1472
۰۳-شهریور-۱۳۹۷

نکاتی که باید قبل از لیزر بدانیم

موهای زائد به یکی از مهم ترین دغدغه خانم ها و برخی آقایان ورزشکار تبدیل شده است به گونه ای که گاه برای رهایی از شر موهای زائد ناچار هستند ساعت ها به شیو کردن موها بپردازند. شیو کردن با تیغ یا ژیلت عوارض بسیاری از جمله ایجاد زخم، التهاب پوستی، تورم، سوزش پوست و ... را به همراه دارد. البته برخی دیگر نیز وکس یا اپیلاسیون را انتخاب می کنند که این راه ها ن یزبسیار دردناک است. کلینیک سعادت آباد به افرادی که متقاضی یک روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد هستند توصیه می کند «لیزر» را انتخاب کنند.

 در کلینیک سعادت آباد انجام مشاوره قبل از لیزر لازم و ضروری است؛ زیرا پزشکان به بررسی ویژگی های پوستی و بیماری های احتمالی افراد می پردازند و سپس با دستگاه متناسب لیزر را آغاز می کنند. باید توجه داشت یک دستگاه لیزر پاسخگوی نیاز تمام افراد نیست یعنی هر فردی متناسب با ویژگی های پوستی که دارد باید از مزایای یک دستگاه خاص بهره مند شود که تمام این نکات در کلینیک سعادت آباد مورد توجه قرار می گیرد.

هم چنین مراجعه ککندگان قبل از آغاز لیزر باید در خصوص یکسری نکات آگاهی داشته باشند تا پس از لیزر به خوبی از پوست خود محافظت کنند. اگر افراد پس از لیزر از پوست خود به خوبی محافظت نکنند در معرض خطر ابتلا به عوارض پوستی قرار می گیرند.

نکات مهم به شرح زیر است؛

-انتظار واقع بینانه داشته باشید

افرادی که لیزر می کنند باید توجه داشته باشند لیزر موجب از بین رفتن ریشه های مو نمی شوند بنابراین افراد باید پس از اتمام جلسات سالانه یکبار برای انجام مجدد لیزر به کلینیک مراجعه کنند.

-ضرورت شیو کردن مو قبل از لیزر

افراد باید 24 ساعت قبل از هر جلسه لیزر به خوبی موهای خود را شیو کنند. علاوه بر این افراد باید به خاطر داشته باشند به هیچ عنوان خودسرانه از بی حس کننده های موضعی استفاده نکنند زیرا بی حس کننده ها باید طبق نظر پزشک مصرف و قبل از لیزر به خوبی شست و شو شود.

-زمانی کافی برای لیزر اختصاص دهید

لیزر موهای ساق دست، بازو، ساق پا، ران، شکم، سینه، زیر بغل، بیکینی، کمر و ... حدود 15 الی 20 دقیقه به طول می انجامد اما اگر فردی بخواهد تمام بدن را لیزر کند باید حدود یک ساعت زمان اختصاص دهد.

-اجتناب از نور آفتاب

افرادی که لیزر می کنند باید به مدت یک ماه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنند زیرا این مساله احتمال بروز لک های پوستی را افزایش می دهد. بهترین فصل برای لیزر بهار و تابستان است.

-ضرورت استفاده از عینک حین لیزر

استفاده از عینک مخصوص حین لیزر برای اپراتور و مراجعه کننده جهت محافظت از چشم ها لازم و ضروری است زیرا اشعه ناشی تابش لیزر ممکن است عوارضی در بینایی افراد ایجاد کند.

-ضرورت تکمیل مراحل درمان

تعداد جلسات لیزر در افراد مختلف بر اساس ویژگی های مو و منطقه مورد نظر متفاوت است اما به طور معمول 3 تا 6 جلسه برای هر منطقه لازم و ضروری است. البته افراد باید به خاطر داشته باشند 3 ماه پس از لیزر نتایج آن مشهود می شود بنابراین ضروری است این مدت تامل کنند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «لیزر موهای زائد» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
نکاتی که باید قبل از لیزر بدانیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس