مدیریت اخبار  

لاغری بدون دردسر با آر اف

0 نظرات
1815
۲۹-اردیبهشت-۱۳۹۷

لاغری بدون دردسر با آر اف

آر اف به  امواج الکترومغناطیس با فرکانسی در محدوده فرکانس امواج رادیویی گفته می شود که برای تغییر شکل لایه‌های زیر سطح پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، در واقع افراد به کمک دستگاه آر اف می توانند از شر چربی های موضعی قسمت های مختلف بدن از جمله شکم، ران، باسن، لگن، زانو، ساق پا و ... خلاص شوند.

نحوه عملکرد آر اف

جریان برق از طریق الکترودهای متصل شده به پوست به بدن انتقال داده می‌شود تا لایه‌های عمیق‌تر گرم شود. دستگاه آر اف سلول‌های چربی موجود در لایه  چربی (آدیپوز) را گرم می‌کند. این بافت پیوندی شل عمدتا از آدیپوسیت (سلول‌های چربی) تشکیل می‌شود و انرژی را به صورت لیپید (چربی) ذخیره می‌کند. گرمای حاصل از RF آدیپوسیت‌ها را وادار می‌کند تا اسیدهای چرب را در سیستم لنفاوی آزاد کنند؛ مواد زائد حاصله در نهایت از بدن دفع می‌شود. پس از آن که آدیپوسیت اسیدهای چرب را آزاد کرد، منقبض می‌شود و بدن لاغرتر می‌شود. دستگاه آر اف به گونه‌ای طراحی شده است تا چربی اضافی بدن را به روشی هدفمند از بین ببرد. لاغری با RF درمانی ایمن و بدون درد است که عوارض لاغری با آر اف ناچیز است و کاملا غیرتهاجمی است.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مورد نیاز افراد به آر اف  بر حسب شرایط جسمی، فیزیکی و محل نیازمند درمان تعیین می شود. اما عمدتا بین 8 الی 12 جلسه درمان به بیماران توصیه می شود که هر جلسه حدود یک ساعت به طول می انجامد.

مشاهده نتایج

معمولا نتایج روش های موضعی در جلسات چهارم به بعد نمایان می شود بنابراین باید بیماران انتظارات منطقی داشته باشند و برای مشاهده نتایج حاصل از آر اف تا جلسات چهارم تامل کنند. پس از انجام جلسه چهارم بیماران به مرور زمان متوجه تغییرات اعمال شده خواهند شد.

عوارض آر اف

آر اف نیز همانند سایر دستگاه های موضعی ممکن است عوارضی را برای افراد به همراه داشته باشد که اگر بیماران به کلینیک های دارای مجوز و پزشکان با تجربه مراجعه کنند این احتمال به صورات چشم گیر کاهش می یابد. به طور کلی اگر این روش توسط افراد متخصص انجام شود ممکن است بیمار پس از جلسات درمانی احساس تورم، قرمزی، حساسیت یا فرورفتگی پوست داشته باشند که تمام این عوارض موقت است و بزودی برطرف می شود اما اگر ایم تکنیک توسط افراد فاقد تجربه انجام شود بیمار ممکن است دچار نقص عضو شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لاغری بدون دردسر با آر اف

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس