مدیریت اخبار  

زیبایی اندام با لیپوماتیک

0 نظرات
2405
۲۱-اسفند-۱۳۹۶

 

زیبایی اندام با لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش برای حذف برآمدگی‌های کوچک چربی است که فرد به کمک رژیم غذایی و ورزش نمی‌تواند آن را برطرف کند.   افراد مبتلا به سلولیت کاندید خوبی برای لیپوماتیک نیستند؛ زیرا آنها ممکن است دچار بی نظمی‌های پوست در ناحیه تحت درمان شوند.

افرادی می‌توانند کاندید برای جراحی لیپوماتیک شوند که دارای؛

- وزن متوسط ​​و یا تنها کمی بالاتر از متوسط باشد

-پوستی الاستیک و سفت داشته باشد

- در سلامت کلی خوبی باشد

- دارای توده های چربی متمرکزی باشد که به خوبی به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند

سلول‌های چربی به طور دائم در جراحی لیپوماتیک برداشته می شود. برای حفظ نتایج پس از جراحی افراد باید  یک رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی را دنبال کنید.  باید توجه داشت لیپوماتیک از افزایش وزن جلوگیری نمی‌کند.

نوع بیهوشی

انواع مختلفی از روش‌های بیهوشی در لیپوماتیک به کار می رود. اگر قرار است که لیپوماتیک به صورت محدود  وبا حجم کم انجام شود، بی‌حسی موضعی کفایت می‌کند، اما در صورت تمایل بیمار، به صورت همزمان از داروهای آرام بخش و خواب آور نیز استفاده می‌شود. در برخی موارد خصوصا با حجم‌های بالای لیپوماتیک، بیهوشی عمومی کاربرد دارد.

زمان جراحي

زمان مورد نياز جهت ليپوساکشن بسيار متغير بوده و بسته به تعداد نواحی و ميزان چربی که بايد ساکشن شود می‌تواند از يک تا چهار ساعت به طول   

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
افزایش وزن تناسب اندام رژیم غذایی زیبایی اندام با لیپوماتیک ساکشن چربی لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس