مدیریت اخبار  

روش‌های کاشت مو در کلینیک بزرگ سعادت اباد

0 نظرات
5178
۲۵-مرداد-۱۳۹۶

روش‌های کاشت مو در کلینیک بزرگ سعادت اباد

کاشت مو به سه روش اف آی تی (FIT)، اف یو تی (FUT) و ترکیبی انجام می‌شود. انتخاب روش کاشت بر حسب نیاز فرد به موهای پیوندی بر عهده پزشک است.

کاشت مو به روش FUT

در کاشت مو به روش FUT یک برش نواری از پوست پشت سر به عرض 2 سانتی متری برداشته می‌شود. پزشک پس از برش ناحیه برداشت شده را قطعه قطعه و سپس فولیکول‌های مو را از آن جدا می‌کند و در نواحی مورد نظر پیوند می‌زند.

در روش کاشت مو به روش FUT به دلیل برداشت نواری پوست سر خط بخیه روی سر افراد باقی می‌ماند که البته با رویش مجدد موها قابل مشاهده نخواهد بود. روش کاشت مو به روش FUT بیشتر در افرادی که دچار طاسی شدید شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت مو به روش FIT

 در کاشت مو به روش FIT پزشک به کمک پانچ فولیکول‌های مو را خارج و سپس بعد از ایجاد یک شکاف یک میلی‌متری روی سر مو را پیوند می‌زند. در کاشت مو به روش FIT بر خلاف روش اف یو تی جای زخم و پیوند روی پوست افراد باقی نمی‌ماند.

روش ترکیبی کاشت مو

در این شیوه پیوند مو به صورت ترکیبی FIT وFUT انجام می‌شود. این روش بیشتر در افرادی که حجم گسترده‌ای از موهای خود را از دست داده‌اند و دچار کاهش تراکم مو شده‌اند استفاده می‌شود. در این شیوه فرد اول تحت جراحی اف یو تی قرار می‌گیرد و پس از مدتی (حدود یک ماه بعد) برای انجام جراحی اف آی تی اقدام خواهد کرد.

نحوه کاشت مو

در تمامی روش‌های کاشت مو از قبیل اف ای تی (FIT)، اف یو تی (FUT) و ترکیبی ابتدا نقاط کاشت مو برای فرد به کمک مداد مخصوصی ترسیم و پس از تائید فرد موهای در نواحی تعیین شده کاشته می‌شود.

کاشت مو در قسمت جلوی سر باید به گونه‌ای انجام شود تا ظاهر طبیعی فرد دچار خدشه نشود بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند کاشت مو 4 انگشت بالاتر از ابروها آغاز شود.

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹
اخبار مشابه:
روش‌های کاشت مو در کلینیک بزرگ سعادت اباد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس