مدیریت اخبار  

رفع غبغب با لیپوماتیک

رفع غبغب با لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش ایمن برای از بین بردن چربی‌های انباشه شدن در غبغب است. مزایای از بین بردن غبغب به‌وسیله لیپوماتیک بسیار است که از مهم‌‌ترین آن می‌توان به تخلیه چربی به کمک ضربه اشاره کرد. در روش لیپوماتیک به دلیل اینکه به بافت چربی ضربه وارد و سپس تخلیه می‌شود آسیب کمتری به سایر بافت‌های بدن از جمله گردن وارد می‌شود.

عدم ایجاد جای زخم و برش، عدم احساس درد، مدت کوتاه جراحی، مشاهده در مدت کوتاه و ... از جمله مزایای دیگر این روش است که برای مراجعه کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

نحوه لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب به منظور از بین بردن چربی‌ هایی که در زیر چانه انباشته شده است و موجب شده است آن ناحیه بصورت لایه لایه مشاهده شود انجام می گیرد. لیپوماتیک غبغب با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود در این روش لوله کانولا از طریق  شکاف ریز وارد بافت چربی می شود و با حرکات ارتعاشی بافت چربی را تخریب می‌کند.

نحوه انجام لیپوماتیک غبغب

برای انجام لیپوماتیک غبغب باید ابتدا بیمار دندان های خود را روی هم فشار داده و همچنین زبان خود را به سقف دهان فشار دهد زیرا انجام این کار باعث سفت شدن عضله خواهد شد و به این صورت پزشک می تواند ناحیه  تجمع چربی را مشخص کند.  پس از این کار، کانولا به داخل چربی‌ها راه پیدا می کند و چربی‌ها تخلیه می‌شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رفع غبغب با لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس