مدیریت اخبار  

رشد طبیعی موهای از دست رفته با روش SUT

0 نظرات
1080
۰۷-مرداد-۱۳۹۷

رشد طبیعی موهای از دست رفته با روش SUT

با پیدایش روش نوین، افرادی که از طاسی رنج می برند می توانند بدون بی هوشی و تیغ جراحی 1 تا 20 هزار تار مو برداشت و پیوند بزنند. SUT روش، نوین کاشت مو است که طی آن خط رویش مو  طبیعی و تراکم موها بسیار بالا خواهد بود به کمک این روش افراد دیگر نیازی به صرف زمان طولانی برای برداشت و کاشت مو و حضور جلسات متعدد در کلینیک نیستند. پیوند مو به روش SUT بدون خونریزی و درد انجام می شود و پس از آن اثری از زخم در قسمت برداشت مو دیده نمی شود بنابراین بیمار دیگری نیازی به مراقبت های خاص برای جلوگیری از عفونت ندارد.

تراکم مو در روش SUT به نسبت روش هایی مانند FIT و FUT بسیار بیشتر و تقریبا 4 برابر است علاوه بر این در این روش احتمال پس زدن پیوند یا رد پیوند صفر است. میزان موفقیت کاشت مو به روش نوین SUT به شدت به تبحر پزشک وابسته است زیرا پیوند مو توسط دستگاه لیزر انجام می شود بنابراین هر چه جراح تبحر و تجربه بیشتری داشته باشد نتیجه حاصل طبیعی تر خواهد بود. اگر افراد جراح خود را به درستی انتخاب کنند می توانند در یک جلسه تا 20 هزار تار مو پیوند بزنند.

 

از آنجایی که تمام مراحل برداشت و پیوند مو در روش SUT با دقت و ظرافت بالایی انجام می شود بیمار در پایان جراحی رضایت کامل خواهد داشت و شاهد رشد طبیعی موها با تراکم بالا خواهد بود.

 

دوران نقاهت کوتاه در روش SUT

 

در روش نوین SUT بیمار نیاز به استراحت طولانی و سپری کردن زمان طولانی در منزل و دوری کردن از کار ندارد به گونه ای که بیمار پس از 1 الی 2 هفته می تواند به زندگی اجتماعی خود بازگردد. در این تکنیک چون از هیچ داروی بیهوشی استفاده نمی شود هیچ عارضه ای بیمار را تهدید نمی کند.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رشد طبیعی موهای از دست رفته با روش SUT

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس