مدیریت اخبار  

دستگاه لیپوماتیک چیست ؟

0 نظرات
2638
۲۰-تیر-۱۳۹۶

دستگاه لیپوماتیک شامل کمپرسوری می باشد که این کمپرسور هوای فشرده را به میله ای به نام کانولا منتقل می کند  ، کانولا مدام مرتعش می شود و با حرکت بسیار سریع خود  در زیر پوست به حالت سه بعدی لرزش های بسیار سریع را ایجاد می کند که در نهایت منجر به شکست سلول های چربی و تخلیه آن ها می شود .جراح برای از بین بردن چربی ها کانولا را از یک سوراخ  بسیار نازک به قطر ۳ میلی متری وارد بافت چربی کرده ، کانولا امواج اینفراسونیک را ایجاد کرده و با تخریب سلول های چربی انباشته در زیر پوست باعث می شود که به راحتی از بدن خارج شوند ، البته همانطور که بیان شد انجام این روش به هیچ عنوان آسیب و ضرری به بافت عضلانی و عروق و اعصاب شما وارد نخواهد کرد .

در نهایت چربی امولسیفیه (شل شده ) به خارج از بدن منتقل و کشیده می شود. قبل از جراحی لیپوماتیک از داروی بیحسی که به  بافت چربی پوست وارد  می شود کمک گرفته می شود ، این اقدام   که سبب کاهش احساس درد در ناحیه تخلیه چربی می شود   باعث می شود که شما در زمان جراحی کوچکترین دردی احساس نکنید ، البته در این روش  مقدار کمتری داروی بی حسی جهت تسکین به نسبت دیگر روش های لاغری استفاده  می گردد .

دستگاه لیپوماتیک به کمک باد و ارتعاش (حرکات بسیار تند) چربی ها را خورد کرده و آن ها را بیرون می کشد. در این روش به هیچ عنوان عمل سوختن چربی وجود نخواهد داشت و چربی ها کاملا سالم و زنده برداشته می شوند از این رو می توان از این چربی ها برای تزریق در سایر نواحی نیز استفاده کرد .

قابلیت ترنسفر چربی یکی از ویژگی های بارز لیپوماتیک است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است .
در چنین شرایطی فرد به کمک لیپوماتیک می تواند علاوه بر داشتن یک شکم صاف و زیبا سینه های پر و یا باسن خوش فرمی هم داشته باشد .

لیپوماتیک جدید ترین و بی عارضه ترین روش تخلیه چربی های اضافی بدن می باشد که بعد از آن نیز می توان عمل انتقال چربی را نیز انجام داد.

لیپوماتیک با اثر همزمان لیفت کنندگی دارای میزان موفقیت بالایی است که در بیشتر موارد فرد را با میزان بالایی از رضایتمندی همراهی می کند .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۲۲:۰۵
اخبار مشابه:
دستگاه لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس