مدیریت اخبار  

درمان و آب کردن غبغب با لیپوماتیک گردن

درمان و آب کردن غبغب با لیپوماتیک گردن

برخی افراد علیرغم داشتن وزن مناسب و ایده‌آل دارای غبغب هستند که این مساله زیبایی آنها را تحت الشعاع قرار داده و آن‌ها را بیش از وزن واقعی نشان می‌دهد. یکی از راه‌های رهایی از غبغب «لیپوماتیک» است. این روش موجب حذف چربی و رفع افتادگی پوست می‌شود در واقع افرادی که لیپوماتیک انجام می‌دهند نباید نگران افتادگی پوست شوند زیرا این روش حذف چربی و لیفت پوست را همزمان انجام می‌شود.

نحوه انجام لیپوماتیک

برای انجام این روش جراح یک الی 2 برش کوچک روی چین‌ةای طبیعی پوست ایجاد می‌کند و سپس از طریق آن کانولا (لوله باریک) دستگاه ساکشن را وارد گردن می‌کند. چربی‌ها از طریق لوله‌های فوق تخلیه می‌شود. بیماران باید پس از جراحی از گن و یا محافظ مخصوص چانه که توسط پزشک تجویز می‌شود استفاده کنند.

عوارض جراحی

بیماران پس از جراحی دچار تورم، التهابريال کبودی و ... در محل جراحی می‌شوند اما این عوارض در مدت 14 روز بهبود می‌یابد.

هزینه

هزینه ساکشن گردن برای هر بیمار با بیمار دیگر متفاوت است و هیچ قیمت تعیین‌شده‌ای برای  این جراحی وجود ندارد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی صورت درمان غبغب درمان و آب کردن غبغب با لیپوماتیک گردن لیفت پوست لیپوساکشن گردن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس