مدیریت اخبار  

درمان بیماری های خطرناک چشم با لیزر جدید

0 نظرات
2926
۰۹-شهریور-۱۳۹۵

نوعی لیزر جدید به دانشمندان «موسسه چشم Truhlsen» در مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا کمک خواهد کرد درمان بهتری را برای بیماری های خطرناک چشم ارائه دهند.


این لیزر پیشرفته قادر است از نابینایی بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های جدی جلوگیری کند.


در 
۲۲ جولای، نخستین بیمار مبتلا به «رتینوپاتی دیابتی پرولیفراتیو» با این لیزر درمان شد. این بیماری دشوارترین مرحله بیماری های چشم است که از دیابت ناشی می شود.


به گفته «دیانا دو ام دی»، دانشیار و متخصص چشمی که نخستین درمان را با این لیزر انجام داد، تکنولوژی مزبور مهم ترین لیزر لبه تیغ جهان است که هم اکنون در دسترس است.


این فناوری به متخصصان امکان اعمال تعدادی از نقاط لیزری را در الگوهای متنوع می دهد و در مقایسه با لیزهای معمولی، موثرتر، ایمن تر و کارآمدتر گزارش شده است.


لیزرهای معمولی در تعداد الگوها و پالسی که می توانند به کار برند، محدود هستند، در حالی که لیزر جدید امکان هدف قراردادن پیشرفته تری را می دهد.


لیزر ارائه شده درمانی را برای بیماری های نادر چشم شامل انسداد وریدی شبکیه، گلوکوم نئوواسکولار و اشک های شبکیه ارائه می دهد.


علاوه بر این، با توانایی کاربرد میکروپالس، این شیوه می تواند با درمان های دیگر به منظور درمان «ادم ماکولای دیابتی»، رایج ترین عامل از دست دادن بینایی در بیماران دیابتی، ترکیب شود.


نرخ دیابت در امریکا در حال افزایش است، بنابراین، بیماران بیشتری می توانند از درمانی که فناوری جدید در اختیار می گذارد، بهره ببرند.


نام کامل این لیزر، «لیزر چندنقطه ای فوق اسکن» است و توسط شرکت «کانتل که دفتر مرکزی آن در پاریس است، ساخته شده است.     

 

منبع:ایسنا

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان چاقی موضعی پاها زیبایی ران شکلات تلخ لیزرلیپولیز لیپوساکشن ران

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس