مدیریت اخبار  

جراحی زیبایی بدن با لیپوساکشن

0 نظرات
2349
۲۶-تیر-۱۳۹۶

 

تکنیک عمل لیپوساکشن 

لیپوساکشن سعادت آباد تقریباً در تمامی نواحی بدن قابل انجام است در طی این جراحی چند سوراخ کوچک در حدود 1 الی 2 میلی متر در ناحیه تحت درمان ایجاد شده و مایع مخصوص ساکشن در محل تجمع چربیها تزریق می گردد سپس براساس قطر چربی، حالت پوست و منطقه تحت درمان توسط کانولاهای مخصوص، چربی ناحیه به قطعات کوچک شکسته و خارج می شود . انجام لیپوساکشن بطور همزمان در چند منطقه از بدن امکان پذیر است . در ارتباط با لیپوساکشن باید آگاهی داشت که شکستن چربی در تکنیکهای مختلف متفاوت است ولی تخلیه آن در همه آنها به یک روش انجام می پذیرد . شایعترین تکنیکهای مورد استفاده شامل : Lipolaser ,    UAL ,     PAL ,   SAL    می باشد .

 

مدت عمل لیپوساکشن 

مدت زمان عمل در کلینیک  سعادت آباد برمبنای حجم چربی ، منطقه مورد درمان و تکنیک مورد استفاده متفاوت است ولی بطور کلی از یک ساعت تا چندین ساعت متغیر است .

 

بیهوشی لیپوساکشن 

تحت بیهوشی عمومی و یا تحت بی حسی موضعی و خواب آلودگی سطحی فابل انجام است .

وضعیت بستری لیپوساکشن 

نیازی به بستری نیست و پس از هوشیاری کامل قابل ترخیص می باشید . 

اثرات جانبی لیپوساکشن 

تورم و کبودی مختصر محل ساکشن، بی حسی ناحیه از اثرات جانبی آن می باشد ، که پس از چند روز برطرف می گردد. 

عوارض لیپوساکشن 

عفونت، عدم تقارن، پستی و بلندی ناحیه تحت ساکشن ، تغییرات پیگمانتاسیون، خونریزی در محل از عوارض احتمالی آن است لازم به ذکر است با استفاده از تکنیک مناسب، کانولاهای باریک و تبحر جراح این عوارض به حداقل ممکن میرسد. 

بهبودی لیپوساکشن 

روز بعد از عمل می توانید استحمام کنید . براساس وسعت و تعداد مناطق تحت ساکشن می توانید از چند روز تا یک هفته به کار خود بازگردید . حداقل 2 تا 3 هفته از فعالیتهای شدید ورزشی خودداری کنید . بین 3 الی 4 هفته گن مخصوص بپوشید تا به سرعت بهبودی و نتیجه نهایی کمک کند . نتایج شگفت انگیز را بین 1 الی 3 ماه بعد از عمل جراحی خواهید دید. 

نتایج 

در صورت حفظ و رعایت شیوه زندگی، تغذیه و ورزش به نتایج ماندگار و شگفت انگیز دست خواهید یافت .

 

در پست های بعدی درباره لیپوماتیک و نتایج لیپوماتیک ، بهبودی لیپوماتیک و عوارض لیپوامتیک نیز مقاله ارائه می دهیم .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
سعادت آباد لیپوساکشن لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس