مدیریت اخبار  

جادویی برای آب کردن چربی‌های سفت شده شکم و پهلو

0 نظرات
3265
۱۰-مهر-۱۳۹۷

جادویی برای آب کردن چربی‌های سفت شده شکم و پهلو

افرادی که از افزایش و تجمع بافت چربی در نواحی شکم و پلوها رنج می‌برند و به کمک رژیم‌های سخت و ورزش‌های طاقت‌فرسا نتوانسته‌اند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین هرچه سریع‌تر و بدون نگرانی به نتیجه دلخواه خود دست یابند. لیپولیز بهترین روش برای از بین بردن چربی‌های سفت شده در زیر پوست است. با استفاده از این روش فرد می‌تواند با کاهش چربی و سفت کردن پوست به وزن ایده آل خود دست یابد. معمولاً پزشکان روش لیپولیز را برای افرادی که تجمع چربی معادل 500 میلی‌گرم داشته توصیه می‌کنند.

بایدهای قبل از جراحی

در لیپولیز با انجام آزمایش خون می‌توان جراح را در جریان بیماری‌ها و داروهای خود قرار داد. بیمار باید 2 هفته قبل از انجام جراحی مصرف سیگار و الکل را قطع کند. در این جراحی نیز مانند تمام جراحی‌ها بیمار باید سه هفته قبل از جراحی استفاده از داروهای آسپرین، انعقاد کننده خون و ضدالتهاب را قطع کند و هشت ساعت قبل از عمل، معده را خالی نگه دارد به‌گونه‌ای که حتی نباید آب بنوشد.

لیپولیز چگونه انجام می‌شود؟

معمولاً پزشک جراح به دلیل حجم چربی از بی‌حسی موضعی برای شروع کار استفاده می‌کند و سپس با ایجاد برش بسیار کوچک و ظریف در محل تجمع چربی‌ها در شکم یا پهلو یک لوله باریک فلزی تو خالی بسیار ظریف با قطر یک میلی‌متر را وارد پوست می‌کند و با کمک یک پروپ، پالس نور لیزری به بافت چربی اضافی تابانده می‌شود که براثر آن چربی‌ها تجزیه و ذوب می‌شوند. بعد از نرم و شل شدن، چربی‌ها به‌طور طبیعی توسط بدن از بین می‌روند و مقادیر کمی از آن نیز توسط دستگاه‌های مکنده از طرق کانولاها از بدن به‌سرعت خارج می‌شود. این جراحی معمولاً زمان زیادی لازم ندارد و بین 1 الی 2 ساعت به طول می‌انجامد.

دوران نقاهت را چگونه بگذرانیم؟

به دلیل ساده بودن جراحی فرد بعد از استراحت کوتاه معمولاً 1 الی 2 ساعته می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود برسد و در محل کار خود حاضر شود. بهتر است بیمار پس از 2 هفته بعد از جراحی لیپولیز فعالیت‌های ورزشی و سخت خود را آغاز کند. معمولاً پزشک برای دردهای احتمالی مٌسکن تجویز می‌کند تا بیمار در صورت احساس درد سریعاً بهبود یابد.

خطرات و عوارض لیپولیز

ممکن است فرد بعد از لیپولیز کمی احساس درد و تورم کند که این امر کاملاً طبیعی بوده و بعد از حدود یک هفته به‌مرور از بین می‌رود. گرمای حاصل در این روش ممکن است به بافت‌های بدن آسیب برساند که بیمار می‌تواند با انتخاب پزشک جراح مناسب به‌خوبی این موضوع را کنترل کند. معمولاً این جراحی برای افرادی که بیماری قلبی و مشکل ریوی دارند، ممنوع بوده و بهتر است این دسته از بیماران پزشک را در جریان بیماری خود قرار دهند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جادویی برای آب کردن چربی‌های سفت شده شکم و پهلو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس