مدیریت اخبار  

تزريق گاز co2برای جوانسازی پوست

0 نظرات
2558
۲۰-آبان-۱۳۹۷

تزريق گاز  co2برای جوانسازی پوست

گاز co2  که برای جوانسازی پوست استفاده می شود یک نوع گاز غیر آمبولیک است که در بدن ما وجود دارد و بدن نسبت به آن واکنش منفی نشان نمی‌دهد نخواهد داشت بنابراین هیچ گونه عارضه‌ای برای بدن به همراه ندارد. تزریق این گاز به کمک دستگاه کربوکسی انجام می‌شود که این دستگاه مانند پمپ تزریق عمل می کند، دستگاه به کپسول گاز co2 متصل می شود و پزشک به وسیله سوزن بسیار باریک و ظریف و بدون ایجاد هیچ گونه درد و خونریزی ،گاز co2  را به نقطه مورد نظر تزریق می کند.  به کمک این تزریق  می توان به افزایش گردش خون در مویرگ های کمک کرد و همین امر باعث ساخت کلاژن جدید در پوست می شود بنابراین درنهایت پس از تزریق وضعیت پوست در شرایط عالی قرار می گیرد و تمام چین و چروک های صورت برطرف می شود. گاز co2  وقتی وارد بدن شما می‌شود توسط بافت ها بدن جذب می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی برای بیمار نخواهد داشت.

معمولا پزشکان توصیه می کنند بیماران برای بهره‌مندی از نتایج کربوکسی‌تراپی 7 الی 12 جلسه برای تزریق به کلینیک مراجعه کنند. ماندگاری این روش به نوع جنس پوست، شرایط جسمی و تعداد تزریق ها بستگی دارد که معمولا در شرایط عادی 6ماه و در شرایط  جسمی مناسب تا 2 سال ماندگار است.

کربوکسی تراپی شرایط سنی خاصی و ممنوعیت جنسیتی ندارد به طور کلی افرادی که چین و چروکهای پوستشان نمایان شده و در حال عمیق شدن است، می توانند این روش را برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. به بیماران توصیه می شود قبل از کربوکسی تراپی از سلامت جسمی خود اطمینان حاصل کنند و اگر مشکوک به بیماری های مانند آسم، صرع، قند خون، فشار خون ، قلبی و ... هستند از تزریق co2  خودداری کنند. تزریق گاز co2 در کوتاه ترین زمان انجام می شود که معمولا 5 الی 10 دقیقه به طول می انجامد. به دلیل آنکه برای تزریق این گاز پزشک از داروهای بیهوشی و سر موضعی استفاده نمی کند هیچ عارضه‌ای بیمار را تهدید نمی‌کند و بیماران پس از تزریق می‌توانند به فعالیت روزانه خود بدون محدودیت ادامه دهند.

عوارض احتمالی کربوکسی تراپی   

گاز co2 غیر آمبولیک و کاملا بی ضرر است و معمولا با دستگاه اندازه گیری و تزریق می‌شود  ولی این بدان معنا نیست که هر فردی می تواند عمل تزریق را انجام دهد.  این تزریق اگر زیر نظر متخصص که تجربه کافی و شناخت کامل از دستگاه و میزان ترزیق را دارد انجام شود  هیچ گونه خطری را برای بیمار نخواهد داشت در غیر این صورت ممکن است قسمتی از پوست شما بر اثر فشار تزریق پاره شود و یا پوست شما بدلیل تزریق نادرست شل و افتاده شود که همین امر باعث میشود تا چروکهای صورت شما بیشتر شود.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر

تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این

زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزريق گاز co2برای جوانسازی پوست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس