مدیریت اخبار  

با زائده‌های گوشتی پوست چه کنیم؟

0 نظرات
1488
۱۴-شهریور-۱۳۹۷

با زائده‌های گوشتی پوست چه کنیم؟

اسکین تگ یا منگوله‌های پوستی به زائده‌های گوشتی روی پوست گفته می‌شود که بیشتر روی نواحی چین‌دار پوست مانند نواحی گردن، زیر بغل، ران و ... بروز می‌یابد که البته گاه روی کمر و پشت نیز دیده می‌شود. اسکین تگ‌ در میان عامه مردم به خال‌های ریز گوشتی یا زائده‌های گوشتی شهرت دارد  که در میان زنان نسبت به مردان از شیوع بالایی برخوردار است. این زائد‌ه‌های گوشتی گاه بسیار ریز هستند به گونه‌ای که به سطح پوست می‌چسبند و گاهی کمی برجسته‌تر از سطح پوست قرار دارند.

زائده‌های پوستی یک علامت یا بیماری خطرناک نیست به همین دلیل به راحتی می‌توان به روش‌های متعدد از جمله لیزر، فریز کردن، سوزاندن و یا جراحی از شر آن خلاص شد اما باید به خاطر داشت برداشت این زائد‌ه‌ها باید توسط متخصص و در فضای استریل انجام شود ؛ زیرا در غیر این صورت به دلیل احتمال بروز عفونت سلامت فرد در معرض خطر قرار می‌گیرد.

اسکین تگ‌ها در زنان و افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند شایع‌تر است بنابراین چاقی می‌تواند به عنوان یکی از عوامل بروز آن محسوب شود به همین دلیل تا مادامی که وزن افراد مراجعه کننده ثابت نشود نمی‌توان نسبت به برداشت این زائده‌ها اقدام کرد.

زائده‌های گوشتی.jpg

گاه شمار زائده‌های پوستی به گونه‌ای افزایش می‌یابد که افراد تصور می‌کنند دچار زگیل شده‌اند که تشخیص این امر به عهده پزشک است. همانگونه که مطرح شد روش‌های متعددی برای برداشت این زائده‌های پوستی وجود دارد اما در این میان لیزر روش مطمئن و ایمن‌تری محسوب می‌شود.

به افراد توصیه می‌شود پس از لیزر زائده‌های گوشتی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف مواد غذایی چرب، عدم تحرک و ... خودداری کنند در واقع افراد علاوه بر محافظت از پوست باید مانع افزایش وزن خود شوند. برخلاف تصور برخی افراد استفاده از لیزر موجب افزایش غیرعادی و بروز مجدد زائده‌ها در سایر اندام‌ها نمی‌شود بلکه اشعه لیزر با هدف قرار دادن سلول زائده‌ها کاملا آن را از بین می‌برد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با زائده‌های گوشتی پوست چه کنیم؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس