مدیریت اخبار  

کدام افراد کاندید مناسبی برای پیکرتراشی هستند؟

0 نظرات
1138
۳۱-اردیبهشت-۱۳۹۷

کدام افراد کاندید مناسبی برای پیکرتراشی هستند؟

پیکر تراشی به تخلیه چربی‌های بدن به کمک دستگاه‌هایی مانند لیزرلیپولیز، لیپوماتیک، واتر جت یا لیپوساکشن گفته می‌شود.افرادی که متقاضی پیکرتراشی هستند باید حتما در جلسه مشاوره حضور پیدا کنند. در این جلسه شاخص توده بدنی افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. اگر شاخص توده بدنی یا BMI فردی بیش از 30 باشد نباید کاندید پیکرتراشی شود؛ زیرا این افراد نیازمند تخلیه چربی به مقدار زیادی هستند که در این تکنیک قابل انجام نیست. برای پیکرتراشی پزشک مجاز است 3 تا 3.5 لیتر چربی استخراج کند اما افرادی که شاخص توده بدنی آنها بیش از 30 باشد نیازمند میزان بیشتری استخراج  چربی هستند و این مقدار آنها را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند.

تخلیه چربی بیش از این مقدار عوارض جبران‌ناپذیری مانند آمبولی چربی، تنگی نفس، کم خونی، لخته شدن خون و یا احتمال بازگشت مجدد چربی را در پی دارد.

هم‌چنین باید گفت، پیکرتراشی تنها برای افرادی که دچار تجمع چربی در یکی از نقاط بدن مانند باسن، بالای باسن،‌ران، شکم و ... هستند کاربرد دارد در واقع به کمک این روش نمی‌توان چربی چند نقطه از بدن را تخلیه کرد زیرا پزشک برای انجام جراحی و تخلیه چربی نیازمند ایجاد سوراخ‌هایی با شعاع 10 تا 15 سانتی‌متر است که اگر بنا باشد چربی از چند نقطه تخلیه شود باید در هر قسمت سوراخ ایجاد شود که این مساله موجب افزایش خونریزی و عفونت می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کدام افراد کاندید مناسبی برای پیکرتراشی هستند؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس