مدیریت اخبار  

چگونه لب هایی برجسته و جذاب داشته باشیم

0 نظرات
1914
۲۶-شهریور-۱۳۹۷

 

چگونه لب هایی برجسته و جذاب داشته باشیم

دیر زمانیست که مردم جامعه برای جوان ماندن، دست به کارهای فراوانی می‌زنند تا پیری را به تاخیر بیندازند و زیبایی و جذابیت را در چهرشان ماندگاری کنند. داشتن لب‌های برجسته و زیبا، چهره را جوان‌تر می‌کند و این در حالی است که لب‌های باریک خیلی زود خط و خطوط چهره و بالا رفتن سن را نشان می‌دهد. امروزه تکنیک‌های جراحی متعددی برای داشتن  لب‌های زیبا و برجسته به وجود آمده که پزشک با توجه به نیاز فرد و نوع جراحی زیبایی از پروتزهای حجم دهنده مانند ژل، چربی و ... استفاده میکند. لب‌ها به دلیل عملکردشان نمی‌توانند زیاد از حد برجسته باشند؛ زیرا فرد در تکلم، غذا خوردن، جویدن و ... با مشکل مواجه می‌شود. در جراحی زیبایی لب‌ها، می‌توان به تمامی قسمت‌های لب حجم داد و زیبایی چهره را بیش‌تر کرد. برای مثال می‌توان قسمت خط لب یا گوشه‌های لب را که به مرور زمان افتاده می‎شود را با پروتز لب بالا برد و حتی دو خط عمودی زیر بینی را نیز که با بالا رفتن سن عمقشان بیش‌تری را با پروتز پر کرد.

قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی لب چه باید کنیم ؟

فردی که قرار است عمل زیبایی پروتز لب را انجام دهد، باید قبل از جراحی اگر دچار بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی، تبخال، گلو درد و...است،  تحت درمان قرار بگیرد و پس از بهبودی اقدام به جراحی کند و پزشک خود را در جریان بیمارها و داروهای مصرفی، حساسیت‌ها و ... خود قرار دهد تا پزشک روش مناسبی برای بیهوشی و جراحی انتخاب کند. در جراحی زیبای پروتز لب نیز مانند بیش‌تر جراحی‌ها بیمار باید به مدت 8 ساعت ناشتا باشد و حتی از نوشیدن مایعات مانند آب خودداری کند. بهتر است در خانم‌ها و آقایان اصلاح صورت به طور کامل انجام شود و هیچ آرایشی روی پوست نباشد. 2هفته قبل از عمل استفاده از داروهای انعقاد خون و اسپرین ممنوع  است و بهتر است بیمار بعد از جراحی در منزل به مدت 3الی 7 روز استراحت کند. بیمار باید داروهای خود را با تجویز پزشک مصرف کند و در هفته اول بهتر است غذاهای آب‌دار و نرم و آب میوه مصرف کند.

عوارض ناشی از  برجسته سازی لب ها

پزشکان و محققان بسیاری بر این باورند که برجسته سازی لب با چربی طبیعی بهترین روش و تقریبا دائمی است و اگر از حجم دادن بیش از اندازاه لب‌ها جلوگیری شود تا ظاهر فرد از حالت طبیعی خارج نشود هیچ عوارضی برای بیمار به همراه دارد. گاهی بیمار از خارش و تورم دور لب و یا قرمز شدن اطراف لب احساس ناراحتی و نگرانی می‌کند که این عوارض طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود و جای هیچ نگرانی ندارد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «برجسته‌سازی لب» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چگونه لب هایی برجسته و جذاب داشته باشیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس