مدیریت اخبار  

مطالبی که باید قبل از عمل جراحی زیبایی شکم بدانید؟

0 نظرات
1671
۲۱-مهر-۱۳۹۷

مطالبی که باید قبل از عمل جراحی زیبایی شکم بدانید؟

 ابدومینوپلاستی جراحی است که بیمار می تواند به کمک آن اقدام به برداشتن پوست و چربی اضافه ناحیه زیر شکم کند که با برداشت این چربی ها، جداره‌های شکم محکم تر و فرم بهتری به خود می‌گیرد. برای انجام این جراحی پزشک برشی را همانند برش سزارین در ناحیه زیرشکم ایجاد می‌کند، بنابراین ممکن است آثار برش و بخیه بر روی پوست باقی بماند که در اکثر موارد و به مرور زمان جای زخم بهبود می یابد اما در مواردی بیمار ناچار به انجام لیزر می شود.

ابدومینوپلاستی بیشتر برای خانم هایی که بارداری های متعددی تجربه کرده‌اند و عضلات شکم آن‌ها شل یا افتاده شده است، توصیه می‌شود و اگر فردی قصد بارداری مجدد دارد باید تا 6ماه بعد از زایمان آخرش برای انجام جرانی تأمل کند و بعد از این مدت جراحی را انجام دهد.

طی این جراحی به دلیل برداشتن پوست زیر ناف، خط جراحی سزارین در زنانی که تجربه زایمان داشته‌اند از بین می رود. اگر جراحی ابدومینوپلاستی زیر نظر جراح فوق تخصص پلاستیک انجام شود، میزان رضایت بیمار از نتیجه جراحی افزایش می‌یابد. انجام این جراحی مهم و حساس توسط افراد غیرمتخصص خطر بروز عفونت، از بین رفتن عصب شکم و ماهیچه‌های شکمی می شود.

ابدومینوپلاستی به صورت بیهوشی عمومی یا بی حسی از انجام می شود و حدودا  3الی 5 ساعت با توجه به میزان چربی فرد، به طول می انجامد .

نکاتی کلیدی برای قبل جراحی ابدومینوپلاستی

در جراحی ابدومینوپلاستی نیز مانند تمام جراحی های دیگر به دلیل انکه اکسیژن کافی در خون وجود داشته باشد و از لخته شدن خون جلوگیری شود، بهتر است بیماران سه هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنند و 2هفته قبل از جراحی از مصرف قرص‌های انعقادی خون و آ س آ  خودداری کنند از طرفی به دلیل ویتامین E باعث خونریزی در جراحی می‌شود، بهتر است داروهایی که دارای این ویتامین هستند را قبل از جراحی مصرف نشود. افراد باید قبل از جراحی موهای ناحیه شکم را به کمک تیغ یا انواع موبرها از بین ببرند.

نکاتی کلیدی برای بعد جراحی ابدومینوپلاستی

بیمار پس از جراحی از بیمارستان یا کلینیک ترخیص می شود اما به مدت 4 روز دچار تورم و درد است اما این مساله جای نگرانی ندارد. بیماران هنگام تشدید درد و تورم باید طبق دستور پزشک عمل کنند و در مصرف داروهای خود کوتاهی ننمایند.تورم و درد ناشی از جراحی ممکن است تا یک هفته نیز به طول بینجامد. بیماران برای کاهش تورم باید از ایستادن به مدت طولانی خودداری کنند و برای مدت یک ماه از گن های مخصوص استفاده کنند.

خط برش و بخیه ناشی از جراحی ممکن است برای مدتی متورم باشد که این مساله نیز جای نگرانی ندارد و با استراحت و مصرف دارو بهبود می یابد.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می‌توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مطالبی که باید قبل از عمل جراحی زیبایی شکم بدانید؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس