مدیریت اخبار  

روش‌های درمان غیرجراحی برای جوانسازی صورت

0 نظرات
1705
۱۵-اسفند-۱۳۹۶

روش‌های درمان غیرجراحی برای جوانسازی صورت

مشکلاتی مانند چین و چروک اطراف چشم، خطوط پیشانی، سیاهی اطراف چشم، خطوط خنده، چین و چروک اطراف لب، عدم قرینگی فک‌ها و ... موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند در افراد می‌شود به گونه‌ای که با این مشکلات افراد بیش از سن واقعی خود به چشم می‌آیند. این مشکلات با روش‌های جراحی و غیرجراحی قابل درمان است اما برخی افراد به دلیل خطرات جراحی حاضر به انجام آن نیستند و تمایل به انجام روش‌های غیرجراحی دارند.

چین و چروک دور چشم و پیشانی

تزریق بوتاکس عمده‌ترین روش درمان چین و چروک تمامی نواحی صورت است. نتایج حاصل از این روش دوام و ماندگاری بالایی دارد و افراد پس از تزریق می‌توانند از نتایج آن بهره‌مند شوند. البته روش‌های دیگری مانند تزریق ژل نیز برای رفع این مشکل وجود دارد اما به دلیل اینکه ماندگاری نتایج حاصل از آن بسیار کوتاه است کم‌تر مورد استقبال قرار گرفته است.

گودی و سیاهی اطراف چشم

یکی از راه‌های درمان سریع و بی‌خطر رفع این مشکل تزریق گاز CO2  یا ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید است. این محتویات این تزریقات سریعا جذب پوست می‌شود افراد تقریبا ساعتی پس از تزریق و رفع تورم حاصل از آن می‌توانند از نتایج این روش‌ها بهره‌مند شوند.

خطوط خنده

به طور کلی  تزریق ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید و گاز CO2 برای رفع تمامی خطوط ناحیه صورت مفید است. البته برای رفع خط خنده پزشکان از روش‌های دیگری مانند تزریق ژل و چربی نیز استفاده می‌کنند که انتخاب هر یک از روش‌ها بر اساس وضعیت بیمار توسط پزشک انتخاب می‌شود.

چین و چروک دور لب‌ها

تزریق ژل یا بوتاکس برای رفع این مشکل گزینه بهتری است اما پزشکان باید توجه داشته باشند تزریق را در خطوط طبیعی لب انجام دهند و حتما قبل از تزریق در محل مورد نظر از بی‌حس کننده بی‌موضعی استفاده کنند.

 ظاهر نامناسب خط فک

برای اصلاح خط فک معمولا از تزریق ژل استفاده می‌شود.. به این منظور ژل رادیس مبتنی بر بیشترین سودمندی را دارد، اما استفاده از ژل‌های ژودرم اولترا پلاس و پرلان نیز می‌تواند نتایج مناسب  به همراه داشته باشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق بوتاکس تزریق چربی تزریق ژل جوانسازی صورت خطوط لب خطوط پیشانی .چین و چروک لب روش‌های درمان غیرجراحی برای جوانسازی صورت سیاهی دور چشم کبودی دور چشم کربوکسی‌تراپی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس