مدیریت اخبار  

رفع افتادگی پلک در یک جلسه

0 نظرات
2624
۲۹-مهر-۱۳۹۶

رفع افتادگی پلک در یک جلسه

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی برای رفع افتادگی و پف پلک، از بین بردن چین و چروک های ناحیه پلک و جوانسازی پوست اطراف چشم است.

قبل از انجام جراحی پلک معاینه دقیق چشم ها و قدرت بینایی ضروری است. هم چنین بیمار نباید به مدت ۲۴ ساعت قبل از جراحی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده کند. 

برای جراحی افتادگی پلک پزشک برش جراحی را در خطوط طبیعی پوست ایجاد می کند و از طریق آن پوست، عضله و چربی اضافی را تخلیه می کند. 

برخی افراد علاوه بر افتادگی پلک دچار پف زیر چشم نیز هستند که در این موارد برش بسیار ظریفی در ناحیه مژه ها ایجاد می شود و سپس پزشک با برداشت پوست یا چربی تجمع یافته موجب بهبود ظاهر آن می شود.

جراحی پلک هیچ گونه عارضه ای برای افراد ندارد و تنها ممکن است فرد پس از جراحی احساس درد در ناحیه پلک کند که این علامت گذراست. برخی نیز ممکن است دچار حساسیت به نور شوند که این امر نیز نگران کننده نیست، اما فرد باید حتما به پزشک خود اطلاع بدهد.

نتایج حاصل از جراحی پلک ماندگار و بادوام‌ است اما در برخی افراد ممکن است نتیجه جراحی تحت تاثیر سبک زندگی و ژنتیک فرد قرار گیرد.

# افتادگی پلک  # پف زیر چشم  # جوانسازی چشم  # بلفاروپلاستی   # جراحی زیبایی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رفع افتادگی پلک در یک جلسه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس