مدیریت اخبار  

درمان نهایی پاک کردن تاتو

0 نظرات
2641
۰۵-شهریور-۱۳۹۶

 درمان نهایی پاک کردن تاتو

استفاده از ماده هم‌رنگ، انجام تاتو ریموور و سوزانذن محل تاتو از روش‌هایی غیر علمی است که برای پاک کردن تاتو عنوان شده است این در حالی است که افرادی که می‌خواهند تاتو خود را از بین ببرند می‌توانند به کمک لیزر بدون درد، عارضه، بدون به کارگیری مواد رنگی و شیمیایی و در کم‌ترین زمان تاتو خود را از بین ببرند.

لیزر مطمئن‌ترین راه از بین بردن لیزر است که تعداد جلسات انجام لیزر در افراد مختلف و بر اساس وسعت و محل تاتو با یکدیگر متفاوت است. پزشکان به کمک لیزر موجب جدا شدن رنگدانه‌های ایجاد روی پوست می‌شوند که هر چه رنگ به کار رفته در تاتو تیره‌تر باشد لیزر پاسخگویی بهتری برای آنها خواهد داشت.

تاتوهای رنگی

پزشکان باید قبل از انجام لیزر از سلامت فرد اطمینان خاطر داشته باشند زیرا انجام لیزر در افرادی که دچار آلرژی و یا بیماری‌های پوستی هستند ممنوع است . هم چنین انجام لیزر در افرادی که دارای پوست تیره یا برنزه هستند باید با احتیاط بیشتری انجام شود زیرا ممکن است لیزر موجب ایجاد لکه‌های پوستی در آنها شود.

عوارض لیزر

افرادی که قصد انجام لیزر برای پاک کردن تاتو دارند باید علاوه بر ابعاد مثبت این تکنیک به عوارض آن نیز فکر کنند، عوارض ناشی از لیزر گاه موقت و گذراست و گاه برای مدتی فرد را درگیر می‌کند برای مثال ممکن است لکه‌های سفید و کوچک روی پوست فرد پس از هر بار تاباندن لیزر روی پوست ایجاد شود که این عارضه طبیعی و گذراست اما برخی ممکن است پس از لیزر دچار تورم، التهاب و ترشح شوند که این دسته از افراد به محض مشاهده علائم فوق باید به پزشک خود موضوع را اطلاع دهند.

سختی کار درتاتوهای رنگی

پاک کردن تاتو به کمک لیزر به مقدار قابل توجهی به رنگی که در تاتو استفاده شده بستگی دارد متاسفانه امروزه استفاده از رنگ‌های غیراستاندارد و ترکیبی در تاتوها بسیار رایج شده است که پاک کردن آنها بسیار مشکل است متاسفانه گاه رنگ‌های مصرفی به قدری نامرغوب و غلیظ است که پس از انجام لیزر موجب ایجاد لکه‌های سیاه روی پوست می‌شوند.

درمان خانگی

 به افرادی که قصد محو کردن تاتوهای خود را دارند توصیه می‌شوند از درمان‌های خانگی که موجب خراشیده شدن سطح پوست و ایجاد زخم می‌شوند به شدت خودداری کنند.

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹
اخبار مشابه:
درمان نهایی پاک کردن تاتو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس