مدیریت اخبار  

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

0 نظرات
1147
۰۱-آذر-۱۳۹۷

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

افرادی از چین و چروک و افتادکی پلک رنج می برند و از جراحی، بیهوشی و بی حسی هراس دارند می توانند برای رفع افتادگی پلک و جوانسازی آن روش ایمن و کم خطر «پلاسما جت» را انتخاب کنند. در این  روش از تیغ و برش استفاده نمی شود یعنی برخلاف سایر جراحی های پلک، پوست یا چربی پلک برداشته نمی شود، بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست از جامد به گاز تبدیل می شود و همین مساله موجب جمع شدن لایه های زیرین پوست می شود. این روش در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه انجام می شود و هیچ گونه عارضه جانبی برای بیماران ندارد.

این روش برای افرادی که به بیماری های خونریزی دهنده مبتلا هستند یا داروهای منعقد کننده خون مصرف می کنند بسیار مناسب است. البته از این روش برای افرادی که دچار عدم تقارن چشم و پلک پس از جراحی بلفاروپلاستی نیز شده اند، بسیار گزینه مناسبی است.

 

نتایج حاصل از پلاسما جت

افراد به صورت متوسط به یک الی دو جلسه پلاسما جت نیاز دارند که جلسات باید با فاصله یک ماه انجام شود. پس از پلاسما جت ممکن است پوسته های ریزی روی پلک ایجاد شود که امر گذراست و جای نگرانی ندارد. 

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت

-عدم قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب 

-ضرورت استفاده از عینک آفتابی هنگام تردد در سطح شهر

-عدم استفاده از لایه بردارهای پوستی در اطراف چشم

-ممنوعیت رانندگی

عوارض پس از پلاسما جت

خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه ای در خصوص استفاده از این روش در دنیا گزارش نشده است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس