مدیریت اخبار  

درمان قطعی تاسی سکه‌ای

0 نظرات
2399
۱۵-بهمن-۱۳۹۶

درمان قطعی تاسی سکه‌ای

تاسی سکه‌ای نوعی اختلال سیستم دفاعی بدن است که موجب ریزش موهای برخی از مناطق بدن از جمله سر، صورت، کمر و ... می‌شود. تاسی سکه‌ای انواع مختلف و روش‌های درمان متفاوتی دارد که برخی زود بازده و برخی دیگر در طولانی مدت پاسخ مثبت نشان می‌دهد. اما از آنجایی که این اختلال علاوه بر ظاهر موجب تضعیف اعتماد به‌نفس افراد نیز می‌شود به افراد توصیه می‌شود برای رفع تاسی سکه‌ای و بهبود ظاهر «مزوتراپی» و «پی آر پی» را انتخاب کنند.

مزوتراپی

امروزه مزوتراپی به یک روش پرکاربرد برای درمان سلولیت، رفع شل شدگی و افتادگی پوست، جوانسازی پوست، از بین بردن جای زخم و تاسی سکه‌ای تبدیل شده است. مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی است  که در آن از تزریق‌های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال شامل داروهای هومیوپاتی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینو اسیدها و ...  استفاده می‌شود. به دلیل اینکه تزریق‌ها در لایه میانی پوست انجام می‌شود به همین دلیل رویش موها مجدد و در کم‌ترین زمان بهبود می‌یابد.

پی آر پی

برای درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت یا پی آر پی مقدار اندکی خون از بیمار گرفته می‌شود و پلاسمای تغلیظ شده سرشار از پلاکت در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. پلاکت پس از فعال شدن سیتوکین ترشح و عامل‌های رشد ترشح می‌کند و مانند بخشی ضروری از فرایند التیام بخشی زخم عمل می‌کند.

 

#تاسی سکه‌ای   #طاسی سکه‌ای   #ریزش مو  #پی آر پی  #مزوتراپی   #پلاسما  

 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۱۹
اخبار مشابه:
تاسی سکه‌ای درمان قطعی تاسی سکه‌ای ریزش مو طاسی سکه‌ای مزوتراپی پلاسما پی آر پی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس