مدیریت اخبار  

در یک چشم بهم زدن لاغر شوید

0 نظرات
1995
۰۳-شهریور-۱۳۹۷

در یک چشم بهم زدن لاغر شوید

لیپوماتیک یا لاغری موضعی روشی است که امروزه برای افردی که دچار اضافه وزن زیادی نیستند اما از چاقی موضعی رنج می برند به کار گرفته می شود. این روش در افراد بالای 18 سال و افرادی که سابقه بیماری های قلبی، قند، عروقی، فشار خون و ... را ندارند کارآیی دارد. برای انجام لیپوماتیک لازم و ضروری است که وزن بیمار ثابت شده باشد یعنی وزن برای حداقل یک سال دچار نوسان نشده باشد.

به کمک لیپوماتیک می توان از شر چربی های انباشته شده در ناحیه شکم، ران و ساق پا، کمر و پهلو، اطراف بازو، کوچک کردن سینه و ... رها شد. لیپوماتیک یک روش ایمن و کم خطر است که افراد طی زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند اما در خصوص انجام و عوارض این روش سوالاتی وجود دارد که کلینیک سعادت آباد در این مطلب به تعدادی از آن پاسخ می دهد.

-آیا از چربی تخلیه شده در روش لیپوماتیک می توان برای برجسته سازی سایر اندام ها بهره مند شد؟

بله، خوشبختانه در عمل لیپوماتیک به دلیل اینکه  به چربی های استخراج آسیبی وارد نمی شود می توان آنها را پس از تخلیه به نقاط مختلف بدن تزریق کرد.

-چه زمانی پس از لیپوماتیک می توان به فعالیت های فیزیکی خود ادامه داد؟

توصیه می شود بیماران یک روز پس از لیپوماتیک به ورزش بپردازند اما از انجام ورزش های سنگین که میزان فشار خون را افزایش می دهد به مدت یک هفته به شدت خودداری کنند.

-لاغری حاصل از لیپوماتیک ماندگار است؟

کلینیک سعادت آباد پس از لیپوماتیک یک رژیم غذایی مناسب به افراد توصیه یمی کند که اگر بیماران رژیم توصیه شده را به خوبی رعایت کند و تحرک داشته باشد حتما از نتایج حاصل از لیپوماتیک تا پایان عمر بهره مند می شود.

-لیپوماتیک در زنان موجب اختلال قاعدگی می شود؟

بله، ممکن است برخی خانم ها دچار اختلال قاعدگی شوند اما این در حالی است که این مساله گذراست و با گذر زمان بطرف می شود.

-تا چند روز بعد از جراحی لیپوماتیک ترشح خونی ادامه دارد؟

ترشح ممکن است 2 الی 3 روز به طول بینجامد اما به مروز کاهش می یابد.

-بعد از لیپوماتیک چه زمان می توان به حمام رفت؟

امکان استحمام در همان روز بعد از لیپوماتیک وجود دارد. اما از رفتن به سونا بعد از لیپوماتیک باید به مدت یک ماه خودداری کرد.

-پس از لیپوماتیک ورم های ایجاد شده چه زمانی از بین می رود؟

س از گذشت ۶ الی ۸ هفته تورم ناشی از جراحی کاهش پیدا می کند و پس از ۳ الی ۶ ماه نتیجه اصلی لیپوماتیک نمایان می شود.

-چرا پس از در آوردن گن احساس سرگیجه ایجاد می شود؟

افت فشار در پاها به دلیل در آوردن گن اتفاق می افتد، توصیه می شود پس از در آوردن گن حداقل ۱۰ دقیقه دراز کشیده سپس به انجام فعالیت بپردازید.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

#لیپوماتیک  #لاغری موضعی  #اضافه وزن  #پیکرتراشی  #کلینیک سعادت آباد   #گن لاغری   #کاهش وزن  #رژیم غذایی  #چربی موضعی   #درمان چاقی 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
در یک چشم بهم زدن لاغر شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس