مدیریت اخبار  

جوانسازی پوست در یک جلسه

0 نظرات
1972
۳۱-اردیبهشت-۱۳۹۷

جوانسازی پوست در یک جلسه

مواج پر توان مافوق صوت متمرکز یا هایفوتراپی (HIFH) برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می شود. این روش  فقط در یک جلسه  به مدت یک ساعت راحت ، بدون درد و عارضه انجام می‌شود و فرد بلافاصله بعد از هایفوتراپی شخص می‌تواند به فعالیت روزانه خود ادامه دهد.

کاربردهای هایفو تراپی:

-لیفت ابروها، گونه، چانه، گردن، صورت و پیشانی

-درمان افتادگی پلک

-رفع چین و چروک و تیرگی های اطراف چشم

-رفع خط خنده و غبغب

-از بین بردن خط اخم

-درمان منافذ باز پوست

-زاویه دار کردن فک

مزایای هایفو  تراپی:

-انجام در یک جلسه و به صورت سرپایی

-بذون عارضه و دارای ماندگاری بالا

-بدون نیاز به استراحت

نحوه انجام هایفوتراپی:

برای انجام هایفوتراپی پزشک ابتدا ژل مخصوص امواج مافوق صورت را برای روی پوست بیمار قرار می دهد و سپس از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر پوست استفاده می کند. انجام هر جلسه هایفوتراپی حدود 30 الی 90 دقیقه به طول می انجامدد یعنی در برخی  افراد ممکن است رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به 30 دقیقه انجام هایفوتراپی داشته باشد و فرد دیگر به 90 دقیقه نیاز داشته باشد.

برخی بیماران ممکن است کمی خارش یا گرما در زیر پوست خود احساس کنند که در این افراد باید از داروهای بی حسی موضعی انجام شود و نیازی به سرد کردن محل نیست.

وضعیت بیمار پس از هایفوتراپی

بیمار می تواند بلافاصله پس از هایفوتراپی می تواند  به فعالیت های عادی خود ادامه دهد و نیازی به استراحت و ریکاوری نیست.  نتایج درمان هایفوتراپی در طول ماه های بعد قابل مشاهده خواهد بود.

عوارض هایفوتراپی

بیمار ممکن است پس از درمان دچار قرمزی، تورم، احساس سوزش و ... شود این در حالی است که این علائم طی مدت چند ساعت از بین می رود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی پوست در یک جلسه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس