مدیریت اخبار  

جراحی لیفت سینه

0 نظرات
1200
۱۵-مرداد-۱۳۹۷

جراحی لیفت سینه

افرادی که به خاطر کاهش وزن، تشکیل شیر در سینه ها در دوران بارداری، شیردهی، افزایش سن، ژنتیک و ... دچار افتادگی و شلی سینه می شوند برای داشتن ظاهری زیبا بهتر است از جراحی لیفت سینه استفاده کنند که این جراحی باید نزد پزشک متخصص که تجربه کافی برای جراحی حساس لیفت سینه دارد، انجام شود. جراحی لیفت سینه معمولا بسته به حجم جراحی بین 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد قبل از شروع جراحی، پزشک با ماژیکی روی قسمت های که باید جراحی شود خط می کشد؛ زیرا پس از درازکشیدن فرم سینه بر هم می خورد و دیگر امکان ارزیابی سینه برای پزشک وجود ندارد. قبل از شروع جراحی، معمولا پزشک با بیمار در مورد نوع برش و جراحی صحبت می کند و سپس بر اساس شرایط و نیاز بیمار روش جراحی انتخاب می شود.

الگوهای برش برای جراحی لیفت سینه

روش اول: این روش برای زنانی که از درجه خفیف و متوسط افتادگی سینه رنج می برند، استفاده می شود. در این روش جراح در هاله سینه برشی را ایجاد و سپس پروتز را کارگذاری می کند. در این روش به دلیل اینکه پزشک در چین های طبیعی پوست برش ایجاد می کند آثار خفیفی از برش روی پوست ممکن است باقی بماند اما میزان رضایتمندی از این روش بسیار بالا است.

روش دوم: در این روش علاوه بر روش اول، یک برش عمودی زیر سینه ایجاده می شود تا نتیجه جراحی مطلوب واقع شود این تکنیک برش در افرادی استفاده می شود که افتادگی کمی در آنها بیشتر باشد یا به کمک روش اول به نتیجه مطلوب نرسیده باشند.

روش سوم: در این روش سه برش در دور هاله سینه، خط عمود زیر سینه و موزارت چین سینه ایجاد می شود. به کمک این روش می توان حجم سینه را کاهش و افتادگی هاله سینه را نیز جبران کرد. این روش معمولا برای بیمارانی که دچار افتادگی شدید سینه هستند کاربرد دارد.

روش چهارم: در این روش یک برش نیم دایره ای کوچک روی هاله سینه ایجاد می شود و سپس پروتز کارگذاری می شود.

فرم دهی به سینه

پس از اینکه جراح نوع برش را در بیمار انتخاب کرد، جراحی تحت بیهوشی کامل انجام می شود. در جراحی پستان جراح پوست و بافت اضافی را برداشت می کند و در نهایت محل برش را بخیه و پانسمان را انجام می دهد. پزشکان پس از جراحی برای بیماران سینه بند مخصوص را تجویز می کنند تا سینه خوش فرم شود.

دروان نقاهت 

پس از جراحی ممکن است بیمار به مدت یک هفته احساس درد داشته باشد که جراح برای تسکین این درد، بهبود تورم و خونریزی احتمالی داروهایی را تجویز می کند. بیماران با رعایت این نکات و عدم حمل وسایل سنگین می توانند پس از این مدت به فعالیت های اجتماعی خود بازگردند. البته بیماران باید به خاطر داشته باشند به مدت یک ماه نباید اجسام سنگین را جا به جا کنند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی زیبایی سینه» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی لیفت سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس