مدیریت اخبار  

تخلیه ژل‌های ماندگار و خطرناک

0 نظرات
2449
۲۲-شهریور-۱۳۹۶

تخلیه ژل‌های ماندگار و خطرناک

ژل پاژ که استفاده از آن حدود یک دهه پیش بسیار رایج بود موجب بروز عوارض متعددی از جمله عفونت،‌جا‌به‌جایی، عدم جریان خون و خونرسانی در ناحیه تزریق، تورم، التهاب و ... شده است به همین دلیل به افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند به گونه‌ای که حتی دچار عارضه نشده‌اند، توصیه می‌شود حتما نسبت به تخلیه ژل پاژ اقدام کنند.

راه‌های تخلیه ژل پاژ

ژل پاژ از طریق ایجاد سوراخ کوچک و فشار دادن و یا ایجاد برش تخلیه می‌شود که انتخاب یکی از این روش‌ها بر عهده پزشک است . پزشکان بر اساس محل تزریق و عوارضی که فرد را تهدید می‌کند روش مناسبی را انتخاب می‌کنند برای مثال در ناحیه گونه به دلیل اینکه جا‌به‌جایی ژل و یا عدم تخلیه کامل آن ممکن است بینایی فرد را تهدید کند پزشک بر اساس میزان ژلی که تزریق شده ابتدا ایجاد سوراخ بسیار کوچک توسط سرنگ را انتخاب می‌کند اما اگر مقدار ژل بسیار باشد و یا سفت شده باشد پزشک راهی جز ایجاد برش برای تخلیه کامل ژل پاژ را ندارد.

خطرات عدم تخلیه ژل پاژ

همانگونه که عنوان شده ژل پاژ خطرات بسیاری برای فرد از جمله جا‌به‌جایی را به همراه دارد که اگر ژل جا‌به‌جا و یا سفت شود عوارض آن گاه جبران ناپذیر می‌شود.

عوارض پس از تخلیه

پس از تخلیه ژل پاژ ممکن است ظاهر فرد دچار تغییراتی از جمله فرورفتگی و یا عدم قرنیگی شود که در این مواقع پزشک با مشورت بیمار و کسب رضایت وی از تزریق چربی و یا بوتاکس استفاده می‌کند.

#ژل پاژ   # تزریق چربی   #بوتاکس  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تخلیه ژل‌های ماندگار و خطرناک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس