مدیریت اخبار  

تخلیه ژل‌های تهدید کننده سلامتی

0 نظرات
2104
۲۱-شهریور-۱۳۹۶

تخلیه ژل‌های تهدید کننده سلامتی

ژل پاژ حدود 20 سال است که در کشور ما برای برجسته سازی اعضای صورت و برخی اندام‌ها استفاده می‌شد اما به مرور زمان به دلیل بروز عفونت و یا بدشکلی‌هایی که این ژل در ظاهر افراد ایجاد کرد افراد برای تخلیه ژل پاژ اقدام کردند. در کشور ما تنها عفونت ناشی از تزریق غیر حرفه‌ای ژل گزارش شده است .

روند تخلیه ژل پاژ بر اساس محل و میزان تزریق بسیار متفاوت است برای مثال تخلیه ژل پاژ از سینه که به مقدار فراوان و در لایه‌های مختلف تزریق شده تحت بیهوشی و ایجاد برش روی سینه انجام می‌شود و حتی در موارد فرد برای تخلیه کامل باید چند جلسه مراجعه کند اما در برخی موارد مانند لب فرد در یک جلسه 1 الی 2 ساعته می‌تواند تخلیه را انجام دهد.

متاسفانه در گذشته تزریق ژل پاژ توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌شد به همین دلیل نتیجه حاصل از آن برای بسیاری از افراد ناخوشایند بود.

تخلیه ژل پاژ باید به صورت کامل انجام شود به همین دلیل پزشکان از تکنیک‌های مختلفی مانند ساکشن و یا سوزن استفاده می‌کنند. برای مثال پرشکان برای تخلیه ژل در ناحیه لب از سوزن‌هایی که نوک تیر نباید برای تخلیه استفاده می‌کنند اما برای نواحی مانند سینه تنها باید از ساکشن استفاده کرد.

تخلیه ژل هیچ گونه عارضه‌ای برای افراد ندارد اما گاهی بر اثر تخلیه بدشکلی‌هایی در ظاهر افراد ایجاد می‌شود که پزشک برای جبران آن باید لیفت یا تزریق چربی انجام دهند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تخلیه ژل‌های تهدید کننده سلامتی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس