مدیریت اخبار  

تکنیکی برای تخلیه ژل‌های خطرناک

0 نظرات
2344
۰۲-شهریور-۱۳۹۶

تکنیکی برای تخلیه ژل‌های خطرناک

حدود یک دهه قبل ژل پاژ یکی از پرطرفدارترین ژل‌های مصرفی بود که در نواحی مختلف بدن برای برجسته سازی انجام می‌شد اما با گذشت زمان این ژل برای افراد مخاطراتی مانند جا‌به‌جایی، عفونت، آلرژی، تورم، التهاب و ... را به همراه داشت که این عوارض و خطرات ناشی از عدم جذب ژل در بدن بود که با پیشرفت علم و آگاهی و تولید ژل‌های جدید مصرف ژل پاژ منسوخ شد.

تخلیه ژل از روی پوست انجام می‌شود اما گاهی به دلیل میزان تزریق و عمق ناحیه تزریق امکان خروج این ژل از روی پوست وجود ندارد و فرد باید کاندید جراحی شود که این مساله از سوی پزشکان به افراد توصیه نمی‌شود و پیشنهاد می‌شود به خروج ژل از روی پوست بسنده کنند.

آیا من کاندید مناسب یبرای تخلیه ژل هستم

پزشکان برای آگاهی از سلامت فرد و عمق ناحیه تزریق سونوگرافی و یا ام آر ای را تجویز می‌کنند که در نهایت در صورت مناسب بودن شرایط فرد برای خارج کردن ژل پاژ جراحی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

تکنیک پزشک

در تخلیه ژل پاژ تکنیک و تبحر پزشک بسیار مهم است چون ژل از روی پوست تخلیه می‌شود پزشک باید به گونه‌ای روی پوست برش ایجاد کند که جای زخم آن روی صورت ظاهری نا زیبا را انجام ندهد و از طرف دیگر پزشک باید بتواند میزان برش را به گونه‌ای طراحی کند تمام ژل تخلیه شود و نیاز به ایجاد برش‌های دیگر وجود نداشته باشد.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰
اخبار مشابه:
تکنیکی برای تخلیه ژل‌های خطرناک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس