مدیریت اخبار  

بهترین صبحانه برای افرادی که ترشحات پشت حلق دارند

0 نظرات
3800
۰۷-شهریور-۱۳۹۵

سید جواد علوی با اشاره به اینکه نشاسته برخلاف گندم قلیل الغذاست و خوردن حریره‌ای از نشاسته تهیه می‌شود، اظهار داشت: بنابراین برای جلوگیری از ریزش نزله‌ها و ترشحات از سر به پشت حلق و سینه‌ها، حریره‌ای از نشاسته مفید است.
به گفته وی بنابراین کسانی که دائم در پشت حلقشان احساس خلط و ترشحات دارند بسیار مفید است و خوب است که حریره‌ای از نشاسته را در وعده صبحانه خود مصرف کنند.
این کارشناس طب سنتی افزود: هندوانه دارای طبیعت سرد و تر است که مولد خون رقیق و بلغم شیرین است و برای کسانی که غلظت خون دارند به شرط رعایت برخی از تدابیر می‌تواند برای آنها مفید باشد.
علوی اضافه کرد: هندوانه و خربزه باید بین دو وعده غذایی خورده شود که نه چندان معده پر باشد و نه چندان معده خالی باشد. زیاده روی در مصرف هندوانه موجب ازدیاد سردی در بدن یا معده, ضعف گوارشی و ضعف نیروی جنسی, درد مفاصل و ... می‌شود.
وی ادامه داد: مصلح هندوانه که اصلاح کننده طبع آن است, گلقند, عسل و سکنجبین است.
این کارشناس طب سنتی عنوان کرد: زرده تخم‌مرغ عسلی یکی از بهترین خوراکی‌ها برای نیرو بخشیدن به سیستم عصبی مرکزی و قلب است، همچنین از بهترین اغذیه برای مادران شیرده و کودکان و افرادی که دوره نقاهت را می‌گذارند است.
علوی یادآور شد: گندم, برنج, گوشت بره, زرده تخم‌مرغ, ماش, هویج, بادام, سیب, فندق از بهترین موادغذایی برای زنان شیرده است.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۱
اخبار مشابه:
بهترین روش جراحی بینی لیپو ماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس