مدیریت اخبار  

بدون رژیم‌غذایی و ورزش‌های سنگین لاغر شوید

0 نظرات
1441
۰۲-مهر-۱۳۹۷

 

بدون رژیم‌غذایی و ورزش‌های سنگین لاغر شوید

یکی از عمده‌ترین عمل‌های جراحی برای داشتن تناسب اندام، جراحی ابدومینوپلاستی یا همان جراحی شکم است که با برداشت حجم چربی‌ها و پوست‌های تحتانی و میانی شکم که براثر رژیم‌های نامناسب، بارداری، ورزش نکردن و... ایجادشده، انجام می‌شود. با انجام این جراحی عضلات جدار شکم نیز جمع شده و از حجم شکم کاسته می‌شود. جراحی ابدومینوپلاستی بهترین نوع جراحی زیبای برای زنان، بعد از زایمان است؛ زیرا شلی شکم و ترک‌های روی پوست را از بین می‌برد.

بایدها و نبایدهای ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی به هیچ عنوان به خانم‌هایی که قصد بارداری دارند، توصیه نمی‌شود؛ زیرا در این جراحی، پزشک متخصص با فیکس کردن، عضلات شکم را کنار یکدیگر قرار می‌دهد به همین دلیل اگر خانمی قصد بارداری داشته باشد در زمان بارداری با رشد جنین عضلات به حالت اولیه برمی‌گردد، بنابراین بهتر است این جراحی را به 6 ماه بعد از زایمان موکول کرد تا بدن به فرم و شکل ثابت خود بازگردد. این جراحی بهترین نوع جراحی برای افرادی است که با رژیم و ورزش نتوانستند به تناسب اندام دلخواه خود دست یابند و مدام با گرفتن رژیم‌های متنوع به پوست و بافت‌های شکم خود آسیب رسانده‌اند.

 عوارض احتمالی

در عمل زیبایی ابدومینوپلاستی یک خط برش باریک در زیر شکم ایجاد می‌شود که ممکن است باگذشت چند ماه به خاطر نوع پوست و جراحی نامناسب، گوشت اضافی ایجاد شود که البته با انتخاب پزشک متخصص این احتمال کاهش می‌یابد.

stomach-drawn-for-tummy-tuck_573x300.jpg


ابدومینوپلاستی چگونه انجام می‌شود؟


ابدومینوپلاستی نوعی عمل جراحی زیبایی شکم است که در آن به‌وسیله ایجاد برشی در قسمت تحتانی شکم مانند جراحی سزارین پوست شکم را از عضله زیرین جدا می‌سازد. اندازه برش بستگی به فرم افتادگی و میزان چربی فرد دارد وعضلات شل جدار شکم در خط وسط به کمک دوختن با نخ‌های غیرقابل جذب پلیسه می‌شود و پس از بریدن پوست اضافه و دوختن لبه‌های زخم، عمل پایان می‌یابد. در این جراحی یک لوله باریک پلاستیکی کوچکی به نام «درن» در انتهای برش جراحی قرار داده می‌شود تا ترشحات زیرپوستی به‌راحتی خارج شود و باعث ایجاد عفونت و تورم پاها و... نشود که این لوله بعد از 3 الی 7 روز از بدن خارج می‌شود.

مراقبت‌های بعد از ابدومینوپلاستی

پزشک بعد از جراحی به خاطر جلوگیری از درد برای بیمار مُسکن تجویز می‌کند. بهتر است بیمار تا 3 هفته پس از جراحی از انجام فعالیت‌های سنگین پرهیز کند و به کارهای سبک و شخصی و روزانه خود در منزل رسیدگی کند؛ زیرا استراحت مطلق نیز به خاطر خطر لخته شدن خون خطرناک است. ممکن است بعد از جراحی کمی تورم و کبودی اطراف شکم دیده شود که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

توصیه غذایی بعد از ابدومینوپلاستی

توصیه می‌شود بیماران میوه و سبزیجات تازه مانند آناناس که حاوی ماده بروملین و ویتامین ث است مصرف کنند تا کبودی و ورم زود بهبود یابد. هم‌چنین توصیه می‌شود بیمار به مدت 15 روز از مصرف نمک خودداری کند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت » می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بدون رژیم‌غذایی و ورزش‌های سنگین لاغر شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس