مدیریت اخبار  

بدون درد و عارضه لاغر شوید

0 نظرات
1446
۳۰-بهمن-۱۳۹۶

 

بدون درد و عارضه لاغر شوید

سلولیت به برآمدگی‌های چربی ناصاف روی ران و باسن  گفته می‌شود که بیش از 95 درصد از جمعیت زنان به آن دچار هستند. متاسفانه سلولیت موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند در افراد می‌شود اما امروزه کربوکسی‌تراپی یا تزریق گاز دی‌اکسید کربن به عنوان بهترین و ایمن‌ترین روش برای درمان این عارضه شناخته شده است.

در این روش برای تزریق گاز به زیر پوست  از سوزن‌های بسیار ظریفی استفاده می‌شود. با تزریق گاز، اکسیژ‌ن رسانی و در نهایت خون‌رسانی در محل افزایش می‌یابد که این امر در نهایت موجب تحریک کلاژن‌سازی، بهبود جریان خون و رفع سلولیت‌ها می‌شود.

کربوکسی‌تراپی بر خلاف تصور بسیاری از افراد نیازی به مراقبـ‌های قبل و بعد از تزریق ندارد زیرا در این روش تزریق گاز بدون بی‌هوشی و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. نحوه تزریق و دوران پس از آن هیچ گونه درد و عارضه‌ای برای افراد به همراه ندارد به گونه‌ای فرد بلافاصله پس از تزریق می‌تواند به فعالیت‌های عادی و زندگی خود ادامه دهد به گونه‌ای که حتی نیاز به مصرف یک عدد مُسکن نداشته باشد.

برای کاهش چربی موضعی و رفع سلولیت، به طور معمول ۸ تا ۱۰ جلسه کربوکسی‌تراپی نیاز است و جلسات ترمیمی در هر ۶ ماه یکبار پیشنهاد می‌شود. فاصله جلسات معمولا یک یا دو هفته یکبار می باشد که این میزان برای هر فردی متفاوت است.

خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه خاصی درباره این روش درمانی گزارش نشده است و افراد می‌توانند بدون استرس و نگرانی کاندید شوند. 

#کربوکسی‌تراپی   #درمان سلولیت   #اکسیژن‌رسانی   #کلاژن‌سازی   

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
اکسیژن‌رسانی بدون درد و عارضه لاغر شوید درمان سلولیت کربوکسی‌تراپی کلاژن‌سازی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس