مدیریت اخبار  

چه اقداماتی بعد از لیپوماتیک باید انجام دهیم؟

0 نظرات
2336
۱۹-تیر-۱۳۹۶

دوره نقاهت بعد از لیپوماتیک چیزی در حدود ۳ الی ۷ روز می باشد.

اگر لیپوماتیک در فرد با بی حس کننده موضعی صورت گرفته شود معمولا رژیم غذایی خاصی داده نمی شود و می تواند دوباره از رژیم غذایی که قبلا استفاده می کرده، استفاده کند.

بعد از عمل فرد باید به میزان کافی آب و آبمیوه بنوشد تا از اتلاف آب بدن جلوگیری شود. همچنین فرد حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از لیپوماتیک به هیچ عنوان نباید از نوشیدنی های الکلی استفاده کند.

در عصر روز عمل لیپوماتیک فرد می تواند کمی پیاده روی داشته باشد.

اگر پس از عمل فرد شلی و افتادگی پوست به میزان زیاد داشت باید تا ۳ روز از نشستن خودداری کند زیرا باعث چین خوردگی در ناحیه شکم و سفتی و بد حالت شد فرم زیر شکم می شود.به همین دلیل به افراد توصیه می شود تا چند روز پس از لیپوماتیک از نشستن دوری کنند و تا جایی که امکان دارد دراز بکشند.

پس از انجام لیپوماتیک برای پیشگیری از ایجاد شکم و یا افتادگی و بد فرم شدن  توسط پزشک گن تجویز می شود که بلافاصله پس از لیپوماتیک باید تن فرد شود و حد اقل تا ۷ روز فرد نباید آن را از شکم باز کند و فقط هنگام حمام گرفتن می تواند آن را ازبدن دربیاورد.

عمل لیپوماتیک, لیپوماتیک چیست ؟ چگونه لیپوماتیک انجام می شود ؟ , راهکارهای لاغری , هزینه لیپوماتیک مقالات بعدی هستند که در سایت سعادت آباد نوشته می شوند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
اخبار مشابه:
اقدامات بعد از لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس