مدیریت اخبار  

مصرف بیش از حد کلسیم ممنوع

0 نظرات
2475
۲۰-مرداد-۱۳۹۶

همانطور که می دانیم کلسیم فواید بسیاری برای بدن دارد. بسیاری از اندام های ما برای تنظیم عملکرد خود به کلسیم نیاز دارند همچنین کلسیم در  سلامت استخوان ها، سوخت و ساز کلی بدن نقش اساسی را داراست.

اما باید توجه داشت که میزان کلسیم موجود در بدن از حد نرمال نباید بالاتر برود. زمانیکه بدن بیشتر از حد نیاز کلسیم دریافت کند دچار اختلالاتی می گردد. این فرآیند را که به آن اصطلاحاَ هیپرکلسمی می نامند موجب میشود اسید اکریلیک بدن بالا رفته و کلسیم به رگ های قلب رسوب کند و اگر درمان نگردد بسیاری از اندام ها و اعضای بدن دچار اختلال شود و یا در آینده فرد دچار سکته قلبی شود.

پس مصرف خودسرانه و بدون تجویز پزشک قرص ها و مکمل های کلسیم را کنار بگذارید

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۹:۳۵
اخبار مشابه:
مصرف بیش از حد کلسیم مکمل کلسیم هیپرکلسمی کلسیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس