مدیریت اخبار  

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی برای بانوان است که طی آن زیبایی و جوانی به ناحیه تناسلی بازمی گردد. روش های گوناگونی جهت جراحی زیبایی واژن وجود دارد که از جمله آن می توان به جراحی زیبایی با لیزر، استفاده از نخ، تزریق چربی، تزریق ژل، پی آر پی، RF  فرکشنال و استفاده از لیزر مونالیزرا تاچ اشاره کرد. در واقع زنان برای اصلاح کردن عدم تقارن لابیاها، از بین بردن چین و چروک پوستی لابیاها، کاهش تحرک کلیتوریس، افزایش قوی جنسی، از بین بردن تیرگی های ناحیه تناسلی و ... کاندید انجام این جراحی زیبایی می شوند.

تکنیک های لابیاپلاستی

در کلینیک سعادت آباد جراحی لابیاپلاستی به دو صورت انجام می شود. در روش اول ابتدا پزشک لب های داخلی لابیاها را برش می دهد و سپس قسمت بریده شده را به قسمت داخلی بخیه می زند.  

در روش دوم جراح یک برش V شکل در لابیاها ایجاد و قسمت اضافی را برداشت می کند. این دو روش به صورت میانگین بیش از یک ساعت به طول می انجامد.

ضرورت ویزیت پس از جراحی

بیماران باید یک هفته پس از جراحی برای بررسی بخیه ها و یک ماه بعد برای بررسی نهایی و آمادگی فرد برای روابط زناشویی به کلینیک مراجعه کند.

عدم ممنوعیت لابیاپلاستی برای دختران جوان

لابیاپلاستی برای دختران جوان و باکره هیچ ممنوعیتی ندارد زیرا جراحی در لبه های واژن انجام می شود و به پرده بکارت ارتباطی ندارد.

مراقبت های پس از لابیاپلاستی

-عدم برقراری ارتباط جنسی به مدت یک ماه

-عدم استفاده از وان گرم و نشستن در آب گرم به مدت 14 روز

-ممنوعیت مصرف غذاهای پرنمک و چرب طبق دستور پزشک

-مصرف داروها طبق دستور پزشک

-عدم داشتن فعالیت های سنگین به مدت 30 روز

-محدودیت استفاده از لباس های تنگ و چسبان

عوارض لابیاپلاستی

لابیاپلاستی نیز همانند سایر اعمال جراحی می تواند با عوارضی همراه باشد که از جمله عوارض لابیاپلاستی می توان به تورم، حساسیت، سوزش اشاره کرد که این علائم گذرا است.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لابیاپلاستی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس