مدیریت اخبار  

راز داشتن یک لبخند زیبا و جذاب

0 نظرات
2386
۱۱-آذر-۱۳۹۶

راز  داشتن یک لبخند زیبا و جذاب 

خط خنده به دلیل از بین رفتن حجم صورت و ارتجاع پذیری پوست ایجاد می شود، البته در برخی موارد افراد به دلیل صحبت کردن حین خندیدن و افزایش سن نیز دچار این خطوط می شوند. خط خنده از اطراف بینی به گوشه های دهان امتداد می یابد و موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند در افراد می شود به گونه ای که فرد مسن تر، ناراحت تر و خسته به چشم می آید.

پزشکان خطوط اطراف دهان را به دو دسته نازولابیال و پریورال دسته بندی می کنند. خطوط نازولابیال به خطوطی گفته می شود که از اطراف بینی به گوشه های دهان امتداد می یابد و خطوط پریورال به خطوطی اطلاق می شود که بالای لب بالا به دنبال استعمال سیگار و ... بروز می یابد.

روش های متعددی از جمله تزریق ژل، بوتاکس، چربی و لیزر فراکشنال CO2 برای درمان این خطوط وجود دارد که افراد بهتر است برای انتخاب یک روش مناسب و موثر با پزشک مشورت کنند زیرا نتایج هر روش در افراد مختلف، متغییر است.

نتایج حاصل تزریق ژل، چربی و بوتاکس برای رفع خطوط خنده موقتی و گذراست، اما استفاده از لیزر می تواند نتایج پایدارتری برای افراد به همراه داشته باشد. زیرا طی لیزر لایه سطحی پوست از بین رفته و پوست کلاژن سازی می کند که در نهایت چین و چرک ها از بین می رود.

افراد پس از لیزر باید طبق دستور پزشک عمل کنند تا طول ماندگاری حاصل از آن ماندگارتر شود. هر چه مراقبت پوست پس از لیزر بهتر باشد نتیجه حاصل ایده آل تر خواهد شد.

#لبخند  # خط خنده  # لیزر # بوتاکس  # تزریق ژل #تزریق چربی # لبخند زیبا  # چین و چروک  # چین و چروک صورت  # جوانسازی  # جراحی زیبایی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
راز داشتن یک لبخند زیبا و جذاب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس