مدیریت اخبار  

درمان چاقی زانو بدون عارضه

0 نظرات
4258
۲۰-آبان-۱۳۹۶

درمان چاقی زانو بدون عارضه

برخی افراد به دنبال کاهش یا افزایش وزن نامتوازن یا ژنتیک دچار تجمع بافت چربی در قسمت زانو هستند. چربی در قسمت زانو علاوه بر ایجاد عدم تناسب اندام در افراد موجب بروز عوارض جانبی دیگری می شود و گاه می تواند حرکات فرد به خصوص نحوه نشستن وی را محدود کند. افرادی که دچار تجمع چربی در زانو هستند، می توانند به کمک لیپوماتیک از شر چربی ها رها شوند و اندام خود را اصلاح کنند.

تخلیه چربی از زانو به اندازه استخوان، ران و به طور کلی اندام فرد بستگی دارد، زیرا چربی باید به اندازه ای تخلیه شود که اندام فرد اصلاح شود.

مزایای لیپوماتیک

لیپوماتیک زانو بدون درد، ناهمواری پوست، ایجاد زخم و جای آن و ... همراه است و به کمک بیهوشی موضعی انجام می شود. افرادی که لیپوماتیک زانو انجام می دهند به هیچ عنوان نباید نگران افتادگی و شل شدن پوست شوند، زیرا طی لیپوماتیک چربی یکنواخت تخلیه می شود و هیچ عارضه جانبی پوست فرد را تهدید نمی کند، بنابراین پوست دچار افتادگی و شل شدگی نمی شود.

چربی تجمع یافته در ناحیه زانو‌ طی یک جلسه تخلیه می شود و فرد ظرف مدت کوتاهی پس از انجام مراقبت های لازم می تواند به کار و زندگی اجتماعی خود ادامه دهد.

مراقبت های پس از لیپوماتیک

به افراد توصیه می شود پس از لیپوماتیک زانو، از گن های پوششی مخصوص استفاده کنند ، در مدت تعیین شده توسط پزشک برای کشیدن بخیه مراجعه کنند، از انجام کارهای سنگین به خصوص حرکاتی که به زانو فشار وارد می سازد خودداری کنند و از استحمام با آب گرم خودداری کنند.

اگر افراد مراقبت های توصیه شده را به خوبی رعایت کنند به خوبی از نتایج لیپوماتیک بهره مند می شوند.

#
لیپوماتیک # لیپوماتیک زانو # اصلاح زانو # جراحی زیبایی # افتادگی پوست # شل شدن پوست

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان چاقی زانو بدون عارضه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس