مدیریت اخبار  

درمان طاسی سکه ای با یک تزریق

0 نظرات
2505
۱۲-آذر-۱۳۹۶

درمان طاسی سکه ای با یک تزریق 

آلوپسی یک بیماری سیستم دفاعی بدن است که طی آن بدن، سلول های مو را عامل بیگانه شناسایی می کند که این امر موجب می شود برخی از نقاط بدن فاقد مو شود. این عارضه در موهای ریش و سر مردان شایع تر از زنان است.

علامت آلوپسی به دلیل کوتاه و کم حجم بودن موها در مردان بارزتر است اما زنان با تغییر حالت مو به راحتی مانع ظاهر شدن علامت این بیماری یعنی طاسی منطقه ای می شوند.

در گذشته وقتی افراد برای درمان به پزشک مراجعه می کردند، پزشکان تزریق هورمون را در منطقه طاس انجام می دادند اما نتیجه حاصل از این روش در تمام بیماران یکسان نبود طوری که تنها تعداد محدودی به صورت نسبی درمان می شدند اما امروزه تزریق گاز دی اکسیدکربن به یکی از ایمن ترین و نتیجه بخش ترین روش درمان طاسی منطقه ای  تبدیل شده است.

 تزریق گاز دی اکسیدکربن  تحت عنوان کربوکسی تراپی شهرت دارد. این روش برخلاف سایر روش های درمان طاسی منطقه ای بدون عارضه است و فرد در فاصله زمانی کوتاهی بهبود می یابد.

با تزریق گاز دی اکسیدکربن به منطقه طاس، اکسیژن رسانی و گردش خون افزایش می یابد که این امر موجب افزایش و بهبود رویش مو می شود.

به کارگیری کربوکسی تراپی علاوه بر بهبود رویش موهای طاس موجب تقویت رویش موهای سالم  و عادی نیز می شود.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی در افراد متخلف، متفاوت است و تشخیص این امر تنها بر عهده پزشک است.

تزریق گاز دی اکسید کربن توسط سوزن بسیار ظریفی و ظرف مدت ۳ الی ۵ دقیقه انجام می شود که تنها ممکن است فرد پس از تزریق احساس کبودی و تورم موقتی داشته است.

به افراد توصیه می شود پس از تزریق، تورم ایجاد شده را دستکاری نکنند و برای بهبود آن از کمپرس سرد یا گرم‌ استفاده نکنند؛ زیرا تورم نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از تزریق برطرف می شود.

گفتنی است تورم پس از تزریق بسیار خفیف است و فعالیت اجتماعی فرد را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

# طاسی سکه ای  #ریزش مو  #کربوکسی تراپی  # تزریق گاز  # جوانسازی  #درمان طاسی  # بهبود رویش مو

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان طاسی سکه ای با یک تزریق

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس