مدیریت اخبار  

درباره عمل زیبایی ترمیمی بینی بدانید !

جراحی زیبایی بینی 5 الی 10درصد ممکن است نیاز به عمل ترمیم داشته باشد؛ عمل ترمیم زمانی انجام می‌شود که نتیجه رضایت‌بخش از عمل جراحی اول حاصل نشود که این نارضایتی ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید ازجمله انحراف یا ناهمواری در بینی، افتادگی نوک بینی، مشکل در تنفس و...

ترمیم بینی در درجات مختلفی انجام می‌شود که اگر به صلاحدید پزشک ایراد کوچک و کم باشد می‌توان در مطب و با بی‌حسی موضعی این مشکل را رفع کرد. اما بعضی ترمیم‌ها حتما باید در اتاق عمل و با جراحی مجدد انجام شود که تایید این مسئله بستگی به تشخیص جراح دارد. گاهی اوقات ترمیم بینی ممکن است وسیع باشد و حتی نیاز به غضروف و بازسازی داشته باشد که در این مواقع  از غضروف گوش یا دنده برداشته و عمل ترمیم انجام می‌شود.

ترمیم بینی با  عوارض همراه است؟

به هر حال هر عمل جراحی ممکن است عارضه‌ای به همراه داشته باشد، برای همین نمی‌توان به‌طور صددرصد تضمین داد که با یک‌بار عمل ترمیم کاملا عیب‌ها از بین می‌روند. حتی بعد از ترمیم اول باز هم ایراداتی در بینی فرد باقی می‌ماند. اما به‌طور کلی توصیه ما به بیماران این است که بعد از عمل زیبایی بینی اگر احساس می‌کنند بینی‌شان نسبت به قبل از جراحی بهبود قابل‌ملاحظه‌ای داشته و از نظر سلامت و تنفسی هم با مشکل خاصی مواجه نیستند، روی ایرادهای خیلی کوچک بینی تمرکز زیادی نداشته باشند و اصرار به عمل جراحی مجدد نکنند، چراکه هر جراحی مجدد دارای ریسک خواهد بود. به‌عنوان مثال ممکن است در حال حاضر بعد از جراحی اول ایراد کوچکی در بینی وجود داشته باشد که خیلی محسوس نباشد اما فرد اصرار به جراحی ترمیمی داشته باشد، در این مواقع به دلایل مختلف پزشکی  احتمال دارد بعد از عمل ترمیمی نه تنها مشکل رفع نشده باشد بلکه از قبل شدت بیشتری پیدا کند.

نکته!

مهم‌ترین نکته این است که برای ترمیم بینی حتما باید یک سال از جراحی اول گذشته باشد و تا قبل از یک سال عمل ترمیم نباید انجام شود، چراکه در ماه‌های اول بینی به‌خاطر اینکه خونرسانی و ترمیمش هنوز به‌طور کامل انجام نشده است جراحی‌اش ریسک بیشتری خواهد داشت.

 

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۸:۴۰
اخبار مشابه:
برجسته سازی گونه جراحی زیبایی جراحی چانه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس