مدیریت اخبار  

جوانسازی اطراف چشم با یک تزریق ساده

0 نظرات
1711
۱۴-اسفند-۱۳۹۶

جوانسازی اطراف چشم با یک تزریق ساده

برخی عوامل مانند وراثت، آلرژی، بی‌خوابی، اگزما، استرس، فقر آهن، آسیب‌های ناحیه چشم، سبک زندگی، افزایش سن و .... موجب بروزکبودی و سیاهی اطراف چشم می‌شود.

درصورتی‌که سیاهی و تیرگی دور چشم، براثر نازک بودن پوست یا کمبود حجم چربی و بافت زیر پوست در ناحیه زیر چشم و گونه باشد، از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید برای رفع گودی زیر چشم استفاده می‌شود. این ژل برای جبران حجم ازدست‌رفته در ناحیه زیر چشم و بالای گونه استفاده می‌شود.

فرایند تزریق ژل

در طی روش تزریق ژل برای درمان سیاهی زیر چشم ، پس از اینکه ناحیهی مورد نظر با کرم بی‌حس کننده کاملا بی حس شد، ژل پرکننده با استفاده از یک کانول بسیار ریز و بدون درد تزریق می‌شود. این امر موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌شود.

این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده  است و تاثیر این درمان می‌تواند بین ۸ تا ۲۴ ماه ماندگار باشد.

اقدامات قبل از تزریق

به مدت دو هفته قبل از تزریق فرد باید از مصرف آسپرین، ویتامین E، مکمل‌های حاوی جینسینگ خودداری کنند. هم‌چنین مصرف قلیان، استعمال سیگار و الکل ممنوع است.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸
اخبار مشابه:
تزریق ژل جوانسازی اطراف چشم با یک تزریق ساده جوانسازی صورت سیاهی اطراف چشم کبودی زیر چشم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس