مدیریت اخبار  

توصیه هایی پس از جراحی زیبایی بینی

0 نظرات
1469
۱۲-تیر-۱۳۹۷

توصیه هایی پس از جراحی زیبایی بینی 

جراحی زیبایی بینی در افرادی انجام می شود که از دفرمیته بینی، بزرگی، انحراف و ... بیماری رنج می برند. جراحی زیبایی بینی امروزه به یکی از جراحی های محبوب در ایران تبدیل شده است و علاوه بر آن جراحان پلاستیک ایرانی نیز تجربه بسیار خوبی در در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی دارند. جراحی بینی به قدری در کشور ما با موفقیت انجام می شود که بسیاری از افراد از کشورهای دیگر برای انجام جراحی به ایران سفر می کنند که البته علت دیگر این امر قسمت مناسب جراحی در کشور ما است.

افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند باید برای رسیدن به هدف مورد نظر مراقبت های لازم را انجام دهد. مراقبت های پس از جراحی تاثیر بسیاری در نتیجه جراحی دارد به گونه ای که اگر فردی به خوبی و توسط جراح متخصص جراحی شود اما پس از عمل از بینی خود مراقبت نکند نمی تواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

از مهم ترین مراقبت های پس از جراحی زیبایی بینی می توان به خودداری کردن از ترشح بینی با شدت بسیار، عدم استفاده از عینک به مدت 2 ماه، پیشگیری از مرطوب شدن اسپلینت بینی، ضرورت استفاده از مسواک نرم، خودداری از انجام فعالیت های سنگین به مدت 6 ماه، قرار دادن سر حین خواب در زاویه 90 درجه، عدم قرار گرفتن در محیط های شلوغ و ... اشاره کرد.

برخی افراد بر این باور هستند که مراقبت پس از جراحی صرفا به مراقبت های فیزیکی ختم می شود اما این در حالی است که رسیدن به نتیجه مطلوب پس از جراحی زیبایی بینی نیازمند مراقبت های غذایی و خودداری از مصرف برخی مواد است. به بیماران توصیه می شود حتما پس از جراحی مایعات به مقدار زیاد مصرف کنند و از مصرف مواد غذایی چرب به شدت خودداری نمایند. بیماران باید حدود 4 الی 5 ساعت پس از جراحی از مایعات و غذاهای آبکی نرم استفاده کنند و روز پس از آن می توانند غذاهای نرم استفاده کنند اما باید به خاطر داشته باشند به مدت 14 هفته باید غذاهایی مصرف کنند که نیاز به گاز زدن نداشته باشد.

یکی دیگر از توصیه های مهم برای بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند عدم استعمال مواد دخانی و مصرف مشروبات الکی است. الکل می تواند باعث گشاد شدن رگ های بینی شود و احتمال خونریزی بعد از جراحی را افزایش دهد. علاوه بر این الکل می تواند باعث افزایش تورم بینی پس از جراحی شود. علاوه بر اینکه به دلیل اینکه الکل موجب افزایش ادرار می شود باعث کاهش مایعات بدن و ایجاد تداخلات دارویی در بیماران می شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
توصیه هایی پس از جراحی زیبایی بینی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس