مدیریت اخبار  

با یک تیر دو نشان بزنید؛

0 نظرات
1271
۰۱-آذر-۱۳۹۷

با یک تیر دو نشان بزنید؛

درمان چین‌های پیشانی و اصلاح حالت ابرو با لیفت

داشتن ابروهای افتاده، کاهش یا از بین رفتن شیب ابرو، بروز چین و چروک در ناحیه پیشانی و تجمع پوست اضافی در پیشانی از علائمی است که نشان می‌دهد فرد می‌تواند گزینه مناسبی برای لیفت پیشانی و بالا کشیدن ابرو شود. لیفت و بالا کشیدن ابرو از طریق جراحی آندوسکوپی، نخ و تزریق بوتاکس انجام می‌شود.  افرادی که لیفت پیشانی انجام می‌دهند باید به خاطر داشته باشند همزمان با لیفت پیشانی حالت ابرو‌های آنها نیز اصلاح می‌شود و می‌توانند حتی با مشورت پزشک با یک تیر دو نشان بزنند و ابروهای خود را در حالت مورد نظر قرار دهند.

لیفت با جراحی آندوسکوپی

در این روش بیمار تحت بیهوشی کامل قرار می‌گیرد و سپس پزشک چندین برش در ناحیه پیشانی و در امتداد پوست سر ایجاد می‌کند و سپس آندوسکوپ را از طریق برش‌ها وارد پوست می‌کند. آندوسکوپ‌های وارد شده از طریق مانیتور وضعیت درون پیشانی و ناحیه سر را به پزشک نشان می‌دهد و پزشک با مشاهده شرایط به کمک ابزارهای کمکی پوست را از به سمت بالا می‌کشد و سپس به کمک بخیه ناحیه برش داده شده را مسدود می‌کند.

در این روش بیمار باید پس از 14 روز برای برداشتن پانسمان به پزشک مراجعه کند. در این روش خطرات زیادی بیمار را تهدید نمی‌کند، اما به دلیل برش ایجاد شده ممکن است فرد به دلیل عدم رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک دچار عفونت، خونریزی و یا جای زخم شود، بنابراین به افرادی که به کمک آندوسکوپ لیفت پیشانی و ابرو را انجام می‌دهند توصیه می‌شود به دقت توصیه‌های پزشک را رعایت کنند.

لیفت با نخ

در این روش پزشک به کمک نخ‌های مخصوص لیفت پیشانی را انجام می‌دهد. نخ‌ها باید در زاویه مشخص قرار داده شود و به گونه‌ای باشد که احتمال جا‌به‌جایی آن وجود نداشته باشد. در واقع در این روش پزشک نخ‌های لیفت را در خط رویش مو قرار می‌دهد.

لیفت به کمک نخ از جراحی‌های کم‌تهاجم است که عوارض محدود و موقتی را به همراه دارد، برای مثال فرد ممکن است پس از لیفت دچار خونریزی، حساسیت، تورم، التهاب و ... شود.

لیفت با بوتاکس

در این روش پزشک ابتدا در محل تزریق از بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌کند و سپس به کمک سرنگ‌های مخصوص ماده بوتاکس را تزریق می‌کند. این روش برخلاف دو روش فوق (آندوسکوپی و نخ) نتایج موقتی دارد و فرد باید پس از مدتی برای تمدید بوتاکس به کلینیک مراجعه کند.

ضرورت مشاوره

افرادی که قصد لیفت پیشانی و ابرو را دارند باید حتما برای انجام مشاوره یک جلسه به کلینیک مراجعه کنند و به کمک پزشک نوع روش لیفت را آگاهانه انتخاب کنند؛ زیرا انجام تمامی این روش‌ها بر اساس شرایط افراد صورت می‌گیرد. 

 

 

#لیفت پیشانی   #لیفت ابرو  #اصلاح حالت ابرو   #لیفت آندوسکوپی  #لیفت با نخ  #لیفت با بوتاکس   #جوانسازی صورت

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با یک تیر دو نشان بزنید؛

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس